
Izvor: SrbijaDanas.com, 15.Feb.2020, 13:16 (ažurirano 02.Apr.2020.)
USKORO: Novi Jaris kreće u osvajanje evropskog tržišta
Lepe vesti...
Japanski proizvođač objavio je sveže fotografije nove generacije Yarisa uoči premijere na evropskom tržištu.
Have a good look around the new #Toyota #Yaris in the metal.
Would it be your first choice in the small car class? 🤔 pic.twitter.com/UxhxZDZRUU
— What Car? (@whatcar) February 14, 2020
Novi Yaris debitovao je u oktobru prošle godine, a prodaja u Evropi počinje na proleće. Reč je o prvom Toyotinom modelu >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << koji koristi novu TNGA-B mehaničku platformu, pa je automobil širi, ali i niži od prethodnika, dok je međuosovinsko rastojanje produženo za 50 mm, pa će putnici imati više prostora u kabini.
Japanski gigant je značajno investirao u svog "mališana", koji je najprodavaniji Toyotin model na evropskom tržištu. Četvrta generacija je dizajnirana u Evropi, sa fokusom na kupce na "Starom kontinentu", a nastaviće da se proizvodi u pogonu u francuskom Valensijenu.
Promene dimenzija uticale su i na promenu proporcija automobila, koji sada ima dinamičniji izgled. Prednjim delom i dalje dominira velika maska hladnjaka, dok su svetlosne grupe modernizovane u odnosu na aktuelnu generaciju Yarisa.
Toyota je najavila da će okosnicu prodaje u Evropi činiti hibridna verzija. Reč je o hibridnom pogonskom sistemu četvrte generacije u čijem je središtu 3-cilindarski 1.5-litarski benzinac.
This summer, the curtain will rise on the All New Toyota #Yaris. Coming soon to a Burrows Toyota dealership near you.👀
👉 https://t.co/GN9LBFMbPw#doncasterisgreat #sheffieldissuper #worksopiswonderful #barnsleyisbrill #rotherhamiswonderful pic.twitter.com/8TNUIgv8AD
— BurrowsMotorCompany (@BurrowsMotorCo) February 14, 2020
Pomažu mu dva elektromotora, a snaga se prenosi pomoću CVT menjača.
Fabrika za sada nije objavila specifikacije pogonskog sistema, ali kako se navodi novi hibrid biće za 15% snažniji od prethodnika, pa se očekuje da ima oko 115 "konja".
Toyota tvrdi i da će automobil biti ekonomičniji za 20% u odnosu na odlazeću verziju Yarisa, a od 0 do 100 km/h ubrzavaće za 10,3 s.
Nova litijum-jonska baterija lakša je za 27% od prethodne nikl-metal hidridne. Pojedina tržištau Evropi, na kojima hibridi nisu toliko popularni, dobiće i regularne benzinske motore, i to od 1.0 i 1.5 litara.
Knjiga narudžbina za novi Yaris biće otvorena u proleće, a očekuje se da će ovaj automobil evropska publika moći da vidi na predstojećem sajmu automobila u Ženevi, koji se održava početkom marta.
Nastavak na SrbijaDanas.com...