USKORO: Novi Jaris kreće u osvajanje evropskog tržišta

Izvor: SrbijaDanas.com, 15.Feb.2020, 13:16   (ažurirano 02.Apr.2020.)

USKORO: Novi Jaris kreće u osvajanje evropskog tržišta

Lepe vesti...

Japanski proizvođač objavio je sveže fotografije nove generacije Yarisa uoči premijere na evropskom tržištu.

Have a good look around the new #Toyota #Yaris in the metal.

Would it be your first choice in the small car class? 🤔 pic.twitter.com/UxhxZDZRUU

— What Car? (@whatcar) February 14, 2020

Novi Yaris debitovao je u oktobru prošle godine, a prodaja u Evropi počinje na proleće. Reč je o prvom Toyotinom modelu >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << koji koristi novu TNGA-B mehaničku platformu, pa je automobil širi, ali i niži od prethodnika, dok je međuosovinsko rastojanje produženo za 50 mm, pa će putnici imati više prostora u kabini.

Japanski gigant je značajno investirao u svog "mališana", koji je najprodavaniji Toyotin model na evropskom tržištu. Četvrta generacija je dizajnirana u Evropi, sa fokusom na kupce na "Starom kontinentu", a nastaviće da se proizvodi u pogonu u francuskom Valensijenu.

Promene dimenzija uticale su i na promenu proporcija automobila, koji sada ima dinamičniji izgled. Prednjim delom i dalje dominira velika maska hladnjaka, dok su svetlosne grupe modernizovane u odnosu na aktuelnu generaciju Yarisa.

Toyota je najavila da će okosnicu prodaje u Evropi činiti hibridna verzija. Reč je o hibridnom pogonskom sistemu četvrte generacije u čijem je središtu 3-cilindarski 1.5-litarski benzinac.

This summer, the curtain will rise on the All New Toyota #Yaris. Coming soon to a Burrows Toyota dealership near you.👀

👉 https://t.co/GN9LBFMbPw#doncasterisgreat #sheffieldissuper #worksopiswonderful #barnsleyisbrill #rotherhamiswonderful pic.twitter.com/8TNUIgv8AD

— BurrowsMotorCompany (@BurrowsMotorCo) February 14, 2020

Pomažu mu dva elektromotora, a snaga se prenosi pomoću CVT menjača.

Fabrika za sada nije objavila specifikacije pogonskog sistema, ali kako se navodi novi hibrid biće za 15% snažniji od prethodnika, pa se očekuje da ima oko 115 "konja".

Toyota tvrdi i da će automobil biti ekonomičniji za 20% u odnosu na odlazeću verziju Yarisa, a od 0 do 100 km/h ubrzavaće za 10,3 s.

Nova litijum-jonska baterija lakša je za 27% od prethodne nikl-metal hidridne. Pojedina tržištau Evropi, na kojima hibridi nisu toliko popularni, dobiće i regularne benzinske motore, i to od 1.0 i 1.5 litara.

Knjiga narudžbina za novi Yaris biće otvorena u proleće, a očekuje se da će ovaj automobil evropska publika moći da vidi na predstojećem sajmu automobila u Ženevi, koji se održava početkom marta.

Nastavak na SrbijaDanas.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SrbijaDanas.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SrbijaDanas.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.