TOP 10 NAJPRODAVANIH POLOVNJAKA U SRBIJI: Ovo su najtraženija vozila na našem tržistu, DRUGI DEO

Izvor: SrbijaDanas.com, 19.Jul.2023, 17:39

TOP 10 NAJPRODAVANIH POLOVNJAKA U SRBIJI: Ovo su najtraženija vozila na našem tržistu, DRUGI DEO

Lista je kreirana na osnovu podataka i ankete.

Ove nedelje vam donosimo drugi deo liste o najtraženijim i najprodavanijim polovnjacima u našoj zemlji. Tržište polovnjaka kod nas je sve razvijenije i godinama beleži porast kada se radi o broju prodaja, kupovina i drugih aktivnosti učesnika. Ovo su sledećih 5 najprodavanijih polovnih automobila na našem tržištu. Listu mo radili hronološki na osnovu istraživanja podataka anketa  za 2020, 2021 i 2022 godinu.
>> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com <<
Treću generaciju Punta znamo pod tri imena, što često zbunjuje kupce, ali i vlasnike. Objasnićemo tu problematiku. Za razliku od prve dve generacije, treća je znatno ozbiljniji automobil koji je uspeo u velikoj meri i da popravi imidž italijanske fabrike po pitanju pouzdanosti njenih modela.Drugi modeli u njegovoj klasi su: Peugeot 207, Opel Corsa, VW Polo, Seat Ibiza…

Treća generacija Punta ( Fiat Grande Punto), veća je od prethodnog, duža nego druga generacija Punto za 23 cm, a njegova međuosovinsko rastojanje je povećano za 50 mm Fiat mu je u imenu dodao Grande. Četiri godine kasnije, bilo je vreme za restailing modela. Ovom prilikom automobil je nazvan Punto Evo. Fiat Grande Punto je ostao u ponudi. 2012. Fiat je odlučio da dodatno osveži ponudu modela, iz ponude je povučen modela Fiat Grande Punto, Evo je restilizovan. Takođe mu je promenjeno ime (vraćeno mu je ime) Punto.

Fiat Grande Punto je u tehničkom smislu, rođak Opel Corsa i u odnosu na prethodnika Punto, kompletno redizajniran. Samo motori su uzeti iz prethodnog modela. 2005. došao je sa troja vrata, verzija sa petoro vrata pojavila se u proleće 2006. On je ubrzo postigao uspeh i početkom 2006. je najprodavaniji auto u Evropi. Dizajn potpisuje Giugiaro. Zanimljivo je da mnogi smatraju da Fiati nisu naročito pouzdani ni trajni, ali praksa uglavnom obilato demantuje takve predrasude. Dovoljno je osvrnuti se oko sebe pa će se lako zapaziti koliko u još ima Punta prve generacije iz 1993., pa čak i Una, modela iz 1989. Uostalom, Fiat je stekao reputaciju upravo u proizvodnji malih gradskih modela za koje će gotovo svi mehaničari reći da im je mehanika nepoderiva, a jednostavna i povoljna za održavanje. Fiat Grande Punto je posljednja, odraslija i najzrelija izvedba Fiatovih mališana.

FIAT je posle samo delimično uspelog redizajna Punta prethodne generacije rešio da ovoga puta zaigra na sve ili ništa, barem kada je izgled automobila u pitanju. Kombinacija „njuške“ u retro stilu sa zaobljenim linijama koje kao da su „ukradene“ od sestrinskog brenda iz Milana (Alfa Romea) su bez sumnje uspešan spoj nekih davnih vremena i modernih trendova u auto-industriji, za šta je zaslužan Giorgetto Giugiaro. Silueta Fiat Grande Punto sve ostavlja bez daha, kao dokaz da su italijanski dizajneri nekoliko svetlosnih godina ispred ostatka sveta, barem kada je u pitanju fluidnost linija i osećaj za lepo. Jasno je da o ukusima ne vredi raspravljati, ali je isto tako neukusno ili, možda, skoro bezobrazno tvrditi kako Fiat Grande Punto nije trenutno najlepši automobil u B segmentu.

Enterijer Fiat Grande Punto ne obara s nogu poput eksterijera, ali ipak zaslužuje visoke ocene, barem za ergonomiju i kvalitet upotrebljenih materijala. Doduše, finalna obrada je ostala ista, dakle – italijanska, ali ruku na srce, to će primetiti samo zagovornici perfekcionističke nemačke ili japanske auto-industrije. Tapacirung nije svuda jednako opšiven i pričvršćen, tako da od vrhunskog kvaliteta nema ništa, ali zato su prednja sedišta odlično profilisana, a položaj za volanom je gotovo idealan. Gotovo idealan je i oblik upravljača sportski malog prečnika koji odlično leži u ruci, a debljina obruča je zavidna i ergonomski projektovana.

Veliki izbor motora kod Fiat Grande Punto garantuje da je tu jedan za svačiji ukus. Benzinci kreću već od 1200 kubika što je mnogima sasvim dovoljno i pored malo glasnijeg rada. Ipak, 1,4 8v je optimalniji izbor, a najbolje bi bilo da pronađete 1,4 16v. Prosek potrošnje je ispod šest litara bezolovnog benzina, a motor je taman malo jači nego što treba prosečnom korisniku.

Za one koji su iznad proseka, Fiat je predvideo 1,4 T-Jet sa celih 120 konja, a Abarth nudi verziju sa čak 153 konja. Ovde već prestaje domen realnog i Fiat Grande Punto se pretvara u pravi trkački automobil. Kome je najbitnija potrošnja, ima dobar izbor dizelaša.

1,3-litraš dolazi u dve varijante, sa 75 i 90 KS. Predstavlja pristojan izbor, ali kada bi ga mi kupovali, potražili bi 1,9 motor sa 130 konja. Jeste da je veoma lenj dok se ne upali turbine, ali ako umete sa menjačem, neće vas razočarati. Manji potroši ispod četiri litre, barem prema fabričkim podacima, a veći oko 4,7 na 100 kilometara.

Dokaz da u okviru FIAT -ovog koncerna ima itekako „mešanja karata“ je i ovaj Fiat Grande Punto koji je, zapravo, više Alfa, a manje FIAT. Konstatacija leži u činjenici da se Fiat Grande Punto u ekstremnim situacijama ponaša poput Alfe 147, odnosno, da na vreme nagoveštava vozaču blagim zanošenjem šta će uslediti ukoliko ne smanji brzinu kretanja. Upravljivost ovog italijanskog automobila je prosto zadivljujuća, pa vas jednostavno mami da vozite na limitu, čak i kada je ispod haube spakovano „samo“ 75 metalnih konja, i to dizelskih. Malo tvrđe podešeno vešanje, ali nije neudoban. Npr. malo je neudobniji od 207-ice ili Clia. Odlično se ponaša u krivinama – sportski nastrojeni vozači mogu da uživaju, mada bi volan mogao da bude malo „teži“ i da šalje više informacija sa točkova. Nema iznenađenja prilikom oštrih manevara. Kod Evo verzije poboljšana je zvučna izolacija. Ima City mod za gradsku vožnju, tako da može volan da se okreće malim prstom, što u velikoj meri pomaže kod parkiranja.

Na sajtu Polovniautomobili cene su u proseku od 2.500 do 4.000 evra, u zavisnosti od godišta i opreme.  Pojedini modeli dosežu čak i do 6.500  evra

Večito druga, uvek iza VW Golfa, ova generacija Astre spada među najpouzdanije polovnjake u klasi. Težina veća od konkurencije uskraćuje  performanse, ali daje na osećaju masivnosti i sigurnosti. Opel je četvrtom generacijom Astre odlučio da ozbiljno napadne “golf” segment, a ne da napravi model koji bi samo bio prisutan među konkurencijom kako bi ulovio kupce koji traže nešto jeftinije a opet nemačko (u “prevodu”: kvalitetno). Astra J je to pokazala i dimenzijama - od Golfa 6 je duža 22 i šira 7 cm. Opel Astra je, bez obzira o kojem se modelu radi, uvek zanimljiva i kao polovnjak. U poslednje vreme sve popularnija postaje prethodna generacija (modelske oznake J), koja se proizvodila od kraja 2009. do kraja 2015. Još uvek je, naime, reč o modernom i svežem modelu, a cena mu je u odnosu na novu Astru (serija K) postala osetno niža.

Proizvodila se kao kupe GTC, karavanski Sports Tourer i limuzina Sedan. Polovna Opel Astra J takđe može biti dobra kupovina i mudra alternativa skupljem Golfu VI, a posebno Golfu VII. Stavimo li na stranu težinu oko 150 kilograma veću od proseka klase, zbog koje temperamentniji vozači kude njene dinamičke performanse, dok starijima baš to odgovara zbog povećanog osećaja masivnosti i sigurnosti, može se reći da uredno održavana Astra ne pati od većih boljki. Dostupna je kao hečbek sa troja (GTC) ili petora vrata, karavan i sedan. Inače, karavan je dugačak 4.7 metara i ima osnovnu zapreminu prtljažnika od 500 litara. Sportska OPC verzija stigla je 2012. sa 280 KS. Redizajnirana je 2012. godine. Dostupna je i bogata oprema svih vrsta. Npr. bi-ksenon adaptivni farovi koji se automatski podešavaju u zavisnosti od brzine i stanja na putu. Drugi modeli u njenoj klasi su: VW Golf, Ford Focus, Renault Megane…

Volan deluje moderno, isto kao i instrument tabla i centralna konzola (po ugledu na model Insignia). Zahvaljujući većem međuosovinskom rastojanju putnici imaju više prostora za noge. Na centralnoj konzoli ima mnogo komandi pa se pre prve vožnje treba dobro upoznati sa njima.

Što se motora tiče, ponuda je bila velika, ali većina naših kupaca polovnjaka cilja modernizovan dizel 1.7 CDTI, robustan Isuzuov motor poznat po grubljem radu i umerenoj potrošnji, a posebno po pouzdanošću i izdržljivosti, jer bez problema prelazi više od 300.000 km. Najpogodnija je srednja iz sa 110 KS (postoje i sa 100, 125 i 130 KS) koja ima najbolji balans opterećenja, performansi i potrošnje. Mali dizelaš 1.3 CDTI (95 KS) je slabašan, najjači 2.0 CDTI (165 KS), pak, vrlo brz, ali skup i redak, dok je najnoviji 1.6 CDTI (95 do 136 KS) takođe i redak i skup. Što se benzinaca tiče, za one koji više pažnje pridaju niskim troškovima održavanja nego dobrim ubrzanjima najbolji je izbor atmosferski 1.4 (87 ili 100 KS). Razvod obavlja lanac, a premda je 1300 kg teška Astra s njime tromija i troši čak i više od turbo verzije (120 i 140 KS), jeftiniji je i zahvalniji za održavanje. Postoji i atmosferski 1.6 (115 KS), a tko voli žešću vožnju mora potražiti 1.6 Turbo (170, 180 i 200 KS), ali i ponude i potražnje za tim motorom kod nas gotovo da nema.

Udobna je, mada ova karakteristika zavisi i od toga da li je opremljena FlexRide temom oslanjanja koji se automatski prilagođava uslovima i stilu vožnje. Isto važi i za vozne osobine. Bez tog sistema Astra je takođe udobna, ali i upravljiva i sugurna u kritičnim situacijama. Uprkos snažnom vešanju, koje pozadi ima polukrutu osovinu sa Wattovim linkom, mnoge njegove komponente ne mogu se dugo nositi sa kombinacijom loših puteva i velike mase. Na vešanju najčešće stradaju krajevi spona, uporne spone, ramena i stabilizatori. Na ručnim menjačima je zabilježeno zakazivanje ležajeva i otkaz na sinhronu treće brzine. Karoserija je dobro antikorozivno zaštićena, a rđa najčešće napada izduvni sistem i zadnji lonac.

Na sajtu Polovniautomobili cene su u proseku od 5.000 do 7.000 evra, u zavisnosti od godišta i opreme.

Ova generacija A4-ke nosi oznaku B8. U odnosu na B7 ima veće međuosovinsko rastojanje za 16 cm i duži je za 12 cm. Polovnjaci u prodaji su uglavnom veoma bogato opremljeni pošto su kupci novih po nepisanom pravilu obično bili dobrostojeći, pa im nije bio problem da dodaju nešto novca za bolju opremu. Za razliku od prethodnika B7, Audi A4 B8 predstavljen 2007. godine je novog dizajna. Mnogo duže telo (međuosovinsko rastojanje se zbog nove podne ploče najviše promenilo, za gotovo 15 cm), dizajn se u početku podsećao na prethodnu generaciju, ali nakon restailinga koji se dogodio 2011. godine, stilski je bliži nasledniku.

Zahvaljujući izmenama, novi A4 je postao znatno prostraniji. Ipak, u tom pogledu, daleko je od modela jeftinijih brendova, kao što su Ford Mondeo, Mazda 6 ili Toyota Avensis. Umesto toga, usvojen je koncept koji je bio na snazi od prve generacije, tj. uzdužno postavljeni motori koji pokreće prednju osovinu ili četiri točka zahvaljujući Quattro pogonu. Drugi modeli u njegovoj klasi su: BMW serije 3, Mercedes C klase, VW Passat, Lexus IS…

Što se tiče prostora pozadi, uprkos tome što je lider među konkurencijom, putnici na zadnjoj klupi se ne bi žalili na još malo mesta, mada sede prilično udobno. Naročito zbog toga što je Audi A4 B8 dužine oko 4,7 metara. Po pitanju prostora na zadnjoj klupi vlada poprilična kontroverza. Uporedni testovi auto magazina kažu da je najbolji u svojoj klasi po ovom pitanju, ali se sa druge strane mnogi žale da na zadnjoj klupi jednostavno nema dovoljno mesta za ovoliki auto. Uglavnom, dvoje odraslih će sedeti udobno i relativno komforno ukoliko nisu suviše visoki, dok je treća odrasla osoba apsolutno nepoželjna, mada može da stane. Vozačko okruženje je relativno ergonomično, mada ima zamerki. Na primer, nekima smeta solidan broj malih dugmića na čije se pozicije i funkcije treba duže navikavati. Enterijer nakon mnogo godina uglavnom izgleda očuvano, pošto su materijali prilično otporni na habanje (uz neke izuzetke).

Popularni benzinski motori Audi A4 B8: 1.8 TFSI (120, 160, 170 KS) 2.0 TFSI (180, 211, 225 KS) 3.0 TFSI (272 KS, 333 KS) 3.2 FSI (256 KS)

Popularni Audi A4 B8 dizel motori: 2.0 TDI (120, 136, 143, 150, 163, 170, 177, 190 KS) 2.7 TDI (190 KS) 3.0 TDI (204, 240, 245 KS)

Treba imati u vidu da je ovaj automobil poprilično težak. Ne nudi zadovoljstvo u vožnji kakvo mogu da pruže npr. Alfa Romeo 159 ili BMW serije 3. Naravno, podrazumeva se da je na putu vrlo siguran i stabilan - neki auto novinari se kod quattro verzija čak žale da pri jurcanju kroz krivine ide kao po šinama, što njima smeta upravo zbog nedostatka zabave u vožnji. Ipak, to što njima smeta, prosečan vozač će shvatiti kao fantastičnu preporuku po pitanju bezbednosti za volanom. Karakteristike oslanjanja mogu da se podešavaju, tako da vozač može da bira želi li tvrdo vešanje kada je raspoložen za nešto oštriju vožnju ili udobno kada vozi po lošim putevima ili jednostavno želi da što odmorniji stigne na cilj. Naravno, kao i kod svakog iole savremenijeg automobila, postoje razni modovi za menjanje i drugih karakteristika - npr. ekonomična vožnja, sportska vožnja i slično uz mogućnost podešavanja pojedinih parametara.

Na sajtu Polovniautomobili cene su u proseku od 7.000 do 15.000 evra, u zavisnosti od godišta i opreme.

Ovom polovnjaku smo posvetili poseban članak koji možete pročiti ovde. Jedan od najtraženijih i najomiljenih polovnjaka na našim prostorima.

Ubedljivo najtraženiji i najprodavaniji automobil na našim prostorima. Iako zvanično šesta generacija, Golf VI je u stvari temeljno redizajnirana “petica”. To ne znači da je samo “našminkan” Golf V, već se mnogo toga unapredilo i u mehaničkom smislu. Kupcima, bar u Nemačkoj, to nije smetalo, pošto je bio najprodavaniji automobil. Nije lako popraviti nešto što je već skoro savršeno, ali izgleda da je Volkswagen uspeo sa Volkswagen Golf-om 6. Vw Golf VI je više prefinjen, udobniji i nudi viši kvaliteta u odnosu na prethodni model. Ispostavilo se da Volkswagen postavlja novi standard za hečbek. od Volkswagen Golf 6 se poboljšanja primećuju u vožnji, gde je Golf VI neverovatno miran i tih, sa osećajem mnogo većeg automobila. Sa šestom generacijom Vw je pokušao da uzme najbolje od pete generacije i da se vrati standardima proizvodnih kvaliteta u vreme 4. generacije.

Volksvagen Golf VI, je pušten u prodaju 2008., zamenjujući najmanje uspešnu petu generaciju modela. U početku, Volkswagen Golf 6 se trebao pojaviti u 2010., ali rad i stavljanje u proizvodnji i prodaju su ubrzali loši poslovni rezultati Golf V. Iako je generalno linija stajlinga ostala od prethodnika, ovaj automobil ima modernu, više oštre i ugaone oblike koji su novi trend u dizajnu Volkswagen automobila. Tehnološki na osnovu Golf V, uključujući istu šasiju preuzima od njega Volkswagen Golf 6 . Pod haubom, se nalaze benzinski i dizel motori. Volkswagen Golf 6se nudi sa 3- i 5 – vrata hečbek, 5 – vrata karavana i opet kao 2 – vrata kabriolet. Opciono može imati pogon na sva četiri točka. Vrhunska verzija Golf R, s snagom motora od 270 KS tu je i Golf GTI sa 210 KS.  Dužina novog Vw Golf VI je 4199 mm, 5 mm manje od prethodnog modela. S druge strane, Vw Golf 6 je šira od 20 mm na istoj visini. Drugi modeli u njegovoj klasi su: Opel Astra, Ford Focus, Seat Leon, Citroen C4...…

Enterijer je naravno, potpuno nov, a ono u čemu Golf VI zaista briljira jeste kvalitet izrade, i u svakom pogledu, ostavlja bolji utisak i deluje skuplje od prethodnika, iako je jeftiniji za proizvodnju. Instrument tabla je pozicionirana nešto više, dajući vozaču i putnicima bolji subjektivni utisak bezbednosti. Još jedan novitet u enterijeru je belo osvetljenje instrument table i ”rastanak” plavim osvetljenjem, uvedenim u Golf četvrte generacije. Još jedan od dokaza da je Volkswagen Golf 6 nastao na istoj platformi kao Golf 5, su unutrašnje dimenzije, koje su u milimetar identične s onim kod Golf 5. Radilo se samo na izmeni enterijera. Korišćeni su novi i kvalitetniji materijali, poboljšani su izgled instrument table i centralnog grebena, a novi izgled je dobio i upravljač. Volkswagen Golf 6 sada još više podseća na neke modele iz Audi game, a mnogi elementi enterijera inspirisani su rešenjima iz skupljeg Passata. Komande putnog računara i tempomata na kožnom multifunkcionalnom volanu ostavljaju utisak kao da se radi o automobilu više klase. Sličan zaključak može se izvući posmatranjem i korišćenjem audio sistema, kao i svih ostalih sistema u automobilu. Golf karakteriše i izvanredna ergonomija. Vozač može da se namesti baš onako kako želi, a u osnovnom paketu opreme, sedišta daju  veoma solidnu bočnu potporu, dok vozačko ima i podešavanje po visini. Generalno posmatrano, Golf 6 po pitanju količine prostora i preglednosti nudi isto onoliko koliko i generacija pet, što znači – sasvim dovoljno.

Volkswagen Golf 6 sada još više podseća na neke modele iz Audi game, a mnogi elementi enterijera inspirisani su rešenjima iz skupljeg Passata. Komande putnog računara i tempomata na kožnom multifunkcionalnom volanu ostavljaju utisak kao da se radi o automobilu više klase. Sličan zaključak može se izvući posmatranjem i korišćenjem audio sistema, kao i svih ostalih sistema u automobilu. Golf karakteriše i izvanredna ergonomija. Vozač može da se namesti baš onako kako želi, a u osnovnom paketu opreme, sedišta daju  veoma solidnu bočnu potporu, dok vozačko ima i podešavanje po visini. Generalno posmatrano, Golf 6 po pitanju količine prostora i preglednosti nudi isto onoliko koliko i generacija pet, što znači – sasvim dovoljno. Prtljažnika Volkswagen Golf 6 je identičan sa prethodnim modelom sa 350 litara (za verziju sa 4Motion ima manju zapreminu 75 l), ali obaranjem zadnjih sedišta, koja se mogu obarati u odnosu 1/3 ili 2/3 dobija se prostor od 1305 litara. Ovo nije tako velika kao kod Honda Civic ili Ford Focus, ali je više nego adekvatno za svakodnevnu upotrebu i srećno proguta par srednjih koferima. Kod karavana je prtljažnik od 505 litara, koji raste posle obaranjem zadnjih sedišta na 1495 litara. Tri i pet vrata kompakt su isti kao u prethodnom generacijom istih spoljnih dimenzija.

 Ponuda kod Volkswagen Golf 6 se sastoji od šest motora četiri benzinska i dva common-rail dizela. Wolkswagen Golf 6 polazi od poznate baze i od dosad dokazanog Golf 5 u smislu motora i tehnike. Njeni dizel motori su prešli na common rail ubrizgavanje, a benzinski motori nikada nisu bili problem na Golf-u 5 i Golf 6 uzima bezbedno štafetu.

Bilo da sa TDI dizel ili benzinski TSI, potrošnja je uvek pod kontrolom. TDI je još manji potrošač prelaskom sa pumpa-dizna na Common Rail injektora. TSI sa njihovim dvostepenom turbo i direktnim ubrizgavanjem i postiže veoma dobre rezultate. Svi motori za novi Golf ispunjavaju emisiju standarda Euro V i većina njih će imati neki oblik predpunjenja.

Kod Volkswagen Golf 6 punuda benzinaca su 1.4 benzinski motor snage 59 KW / 80 KS, ništa ga ne izdvaja, on je dosadan, pa ako ništa, bolje je misliti na 1.6 sa 75 KW / 102 KS. Tu je moderni 1.4 TSI koji razvija veliki obrtni moment i ima razumnu potrošnju goriva. Najslabiji 1.4 TSI snage 90 KW / 122 KS zadovolji će većinu ljudi, tu je i najmoćniji, sa turbinom i kompresorom sa 118 KW / 160 KS. Za pobunjenike je tu 2,0 GTI sa 210 KS i 1.8 TSI sa 160 KS.

Svi dizelaši kod Vw Golf 6 imaju common-rail tehnologiju tu je 1.6 TDI motor sa 66 KW / 90 KS i 77 KW / 105 KS. Veliki novitet će biti i trocilindraš 1.2 TDI sa 75 KS, koji će trošiti samo 3,9 litara. Dizel 2.0 kapaciteta u 3 varijante snage: 110 KS najpametniji izbor u tom automobilu, 140 KS je razumno, 170 KS GTD kao dizel alternativa GTI.

Pored manuelnih menjača s pet i šest brzina, u ponudi će biti i sekvencijalni automatski menjač sa šest i sedam brzina.

Dovoljno agilan, ali ne suviše sportski. Upravljač dovoljno direktan. Siguran i stabilan u svim situacijama. Oslanjanje je prilično čvrsto, ali nije neudobno. Prednja sedišta nude dobru bočnu potporu. Volkswagen Golf VI nudi visok nivo pasivne bezbednosti. Skelet je pretrpeo poboljšanja i standardnih će biti sedam vazdušnih jastuka (prednji, bočni prednji, prozora i kolena vozač ) uz doplatu za bočne vazdušne jastuke za zadnji red sedišta i svi modeli dolaze sa ESP kontrola stabilnosti kao standard. NA EURO NCAP testu Volkswagen Golf 6 je dobio 5 zvezdica za zaštitu putnika, 4 zvezdice za zaštitu dece, za zaštitu pešaka 3 zvezdice.

Na sajtu Polovniautomobili cene su u proseku od 5.000 do 8.000 evra, u zavisnosti od godišta i opreme. Pojedini modeli dosežu i do 10.000 evra

Nastavak na SrbijaDanas.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SrbijaDanas.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SrbijaDanas.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.