TENGO SE NE KVARI

Izvor: Kurir, 28.Mar.2011, 08:54   (ažurirano 02.Apr.2020.)

"TENGO" SE NE KVARI

„Čeri“ je odavno preležao dečje bolesti. Za godinu dana zamenjena su samo dva parking senzora „tenga“, kažu zastupnici Kineza za Srbiju

„Tengo" se ne kvari!

Kinezi napreduju krupnim koracima. Dizajn je na visokom nivou, ništa čudno - jer su taj posao obavili Italijani. Najveća nepoznanica je kvalitet.

Zato je Kurir, zajedno sa zaposlenima servisa kompanije „Kvis", zastupnika „Čerija" za Srbiju, proverio kako se „kinez" >> Pročitaj celu vest na sajtu Kurir << iz C segmenta, model „tengo" pokazao posle godinu dana.

Da je kvalitet na visokom nivou, otkriva šef servisa Nikola Vuković. Kaže da su, od svih prodatih modela, samo na dva auta zamenjeni senzori na vratima!

- Najviše reklamacija za „tengo" odnosi se na potrošnju goriva. Nažalost, deklarisani fabrički brojevi i realna gradska vožnja ne mogu da se porede. Ipak, nakon probnih vožnji, koje nekada traju i po nekoliko sati, vlasnicima objasnim sve što treba kako bi se približili deklarisanim brojkama, posle čega retko ko reklamira problem - objašnjava Vuković i dodaje da u „Čeri" ovih dana stižu vozila sa evro 5 standardom VVT tehnologije.

On dodaje da polen filteri „preživljavaju" 20.000 km.

- Ipak, svećice su me neprijatno iznenadile, jer sam od „Boša" očekivao 30.000 km, a na nekoliko vozila smo morali da ih promenimo nakon 23.000 km. S druge strane, kineske svećice se nisu kvarile. Kupci kojima sam ugradio kineske svećice nisu imali reklamacije - navodi Nikola Vuković.

Posle vožnje „tenga" na sedmodnevnom testu jasno je da ovaj auto opravdava cenu od 9.490 evra, koliko košta sa sajamskim popustom.

Osećaj u vožnji je prijatan, a vešanje meko, pa „kinez" upija blaže rupe na asfaltu. Autom se lako upravlja, a pohvale idu menjaču.

U kabini prija crveno osvetljenje. Ipak, utisak kvari to što sedište vozača u slabijem paketu ne može da se šteluje po visini, kao i jeftina plastika.

Bogato

Osnovni model ima zadnje parking senzore, sva četiri elektropodizača stakala, klima, CD/mp3 plejer sa USB, grejači prednjih sedišta, alu-felne od 16 inča, servo upravljač, daljinsko centralno zaključavanje, halogena prednja svetla, maglenke...

Auto i mis meseca

„Čeri tengo" je automobil meseca marta u izboru žirija automobilskih novinara. U salonu „Auto Nena", dilera „Čerijevih" vozila, proglašena je i mis meseca - Irina Adamović iz Beograda. Lepotica se bavi manekenstvom iz hobija, vozi godinama i ubeđena je da su žene bolji vozači.

Servisni interval

Filter ulja 10.000 km

Filter vazduha 20.000 km

Polen filter 20.000 km

Filter goriva 50.000 km

Svećice 30.000 km

ČERI TENGO

Motor: 1.597 cm3

Snaga: 120 KS

Moment: 147 Nm

Ubrzanje 0-100 km/h: 10,5 s

Maks. brzina: 180 km/h

Međuosovinsko rastojanje: 2.550 mm

Dužina/ širina/ visina: 4.352/ 1.794/ 1.464 mm

Potrošnja na testu:10,5 l

Cena: 9.490 evra

Nastavak na Kurir...






Povezane vesti

Sa serviserima kompanije Chery – Tengo se ne kvari

Izvor: AutoBlog, 28.Mar.2011

Preuzeto sa : Kurir-info.rs"Čeri" je odavno preležao dečje bolesti. Za godinu dana zamenjena su samo dva parking senzora "tenga", kažu zastupnici Kineza za Srbiju. "Tengo" se ne kvariKinezi napreduju krupnim koracima. Dizajn je na visokom nivou, ništa čudno - jer su taj posao obavili Italijani....

Nastavak na AutoBlog...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Kurir. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Kurir. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.