Izvor: AutoBlog, 25.Feb.2021, 11:31
Smartu u Evropi opala prodaja za 75%, kakva je sudbina ovog auto-brenda?
Automobilska industrija u Evropi u 2020. prošla je kroz težak period. U godini koju je obeležila pandemija, neki proizvođači su se bolje snašli, drugi lošije. Ipak, jedan brend se izdvaja po slabijim rezultatima prodaje, koji se ne mogu pripisati samo pandemiji, a u pitanju je Smart. Pad prodaje ove marke u Evropi u 2020. iznosio je čak 75,8%. Međutim, treba imati u vidu da je u slučaju Smarta nekoliko faktora uticalo na ovaj rezultat. Prvo, "lokdaun". Drugo, proizvođač je iz svoje ponude izbacio verzije opremljene motorima sa unutrašnjim sagorevanjm i prodaje samo električne verzije modela ForTwo i ForFour, koje su skuplje od onih sa konvencionalnim pogonskim sistemima. A sve je to opet povezano i sa rastom cena automobila,...