Smartu u Evropi opala prodaja za 75%, kakva je sudbina ovog auto-brenda?

Izvor: AutoBlog, 25.Feb.2021, 11:31

Smartu u Evropi opala prodaja za 75%, kakva je sudbina ovog auto-brenda?

Automobilska industrija u Evropi u 2020. prošla je kroz težak period. U godini koju je obeležila pandemija, neki proizvođači su se bolje snašli, drugi lošije. Ipak, jedan brend se izdvaja po slabijim rezultatima prodaje, koji se ne mogu pripisati samo pandemiji, a u pitanju je Smart. Pad prodaje ove marke u Evropi u 2020. iznosio je čak 75,8%. Međutim, treba imati u vidu da je u slučaju Smarta nekoliko faktora uticalo na ovaj rezultat. Prvo, "lokdaun". Drugo, proizvođač je iz svoje ponude izbacio verzije opremljene motorima sa unutrašnjim sagorevanjm i prodaje samo električne verzije modela ForTwo i ForFour, koje su skuplje od onih sa konvencionalnim pogonskim sistemima. A sve je to opet povezano i sa rastom cena automobila,...

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.