Sistem za automatsko kočenje u automobilima na reaguje dobro u sudarima pri visokim brzinama

Izvor: AutoBlog, 30.Sep.2022, 21:34

Sistem za automatsko kočenje u automobilima na reaguje dobro u sudarima pri visokim brzinama

Većina novih vozila koja se prodaju u Evropi, SAD-u…, standardno su opremljena sistemom automatskog kočenja. I dok je tehnologija koja koristi radar, kamere ili LiDAR za uočavanje pretećih situacija na putu dokazala svoju vrednost u smanjenju udara jednog vozila na zadnji deo drugog pri niskim brzinama, problemi nastaju pri visokim brzinama, frontalnim sudarima i na T raskrsnicama. Američki autoklub (AAA) je želeo da sazna kako ti sistemi rade u scenarijima većih brzina gde mogu da budu najkorisniji. Ono što su otkrili nakon niza testova sudara je da se ovi sistemi bore ali ne uspevaju pomoći u svim drumskim scenarijima. AAA je testirao sisteme u četiri vozila (Ford, Honda, Chevrolet i Toyota) pri većim brzinama da bi video...

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.