Izvor: SrbijaDanas.com, 08.Dec.2019, 15:21 (ažurirano 02.Apr.2020.)
SAMO ZA NJIH: Ovaj jeftini Folksvagenov model osvaja KINU
Baš je popularan...
Novi auto-brend nosi oznaku Jetta i namenjen je isključivo kineskom tržištu.
It’s sporty. It’s sleek. It makes a statement, without screaming. The overall effect stands out anywhere. Come in and test drive the 2019 #Volkswagen #Jetta! https://t.co/I5RYT9tbbe pic.twitter.com/zwofI0hZbZ
— Volkswagen of Orange Park (@VWofOP) 06. децембар 2019.
Nemački proizvođač pokrenuo je ranije ove godine novu niskobudžetnu >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << automobilsku marku u Kini, a već prva tri meseca prodaje pokazuju da je Jetta pun pogodak.
Ovaj zasebni brend u okviru VW grupe za sada ima svega dva modela i u prvih 90 dana prodaje privukao je skoro 30.000 kupaca.
Osnovu automobilske marke Jetta čine VA3 sedan – pristupačna kompaktna limuzina koja se ranije u Kini prodavala kao Jetta (razlikuje se od evropske Volkswagen Jette) i kompaktni SUV VS5 (praktično prepakovani Seat Ateca).
Skoro 80% dosadašnje prodaje otpada na SUV. Očekuje se da će interesovanje kupaca za vozila marke Jetta biti još veće, s obzirom da je nedavno lansiran i treći model – SUV VS7 baziran na Seat Tarracu.
Inače, sva tri modela se izrađuju u fabrici kinesko-nemačke kompanije FAW-Volkswagen, u gradu Čengdu, a proizvođač navodi da mu je ciljna grupa mlađa populacija iz velikih kineskih gradova, i to pretežno oni koji kupuju svoj prvi automobil.
Prema statističkim podacima, niskobudžetni automobili čine oko trećine prodaje putničkih vozila u Kini, a za 80% njihovih kupaca to je prvi auto koji poseduju.
Volkswagen navodi da su kineski kupci koji prvi put dolaze u posed sopstvenog automobila u proseku oko 20 godina mlađi od onih u Evropi ili Americi, a spremni su da za svoj prvi auto potroše 8.000-15.000 evra.
Nastavak na SrbijaDanas.com...