REDIZAJN: Stigao je novi model INSIGNIJE - GSi (FOTO)

Izvor: SrbijaDanas.com, 13.Jan.2020, 12:33   (ažurirano 02.Apr.2020.)

REDIZAJN: Stigao je novi model INSIGNIJE - GSi (FOTO)

Predstavljen he ba Sajmu u Briselu...

Opel je na Sajmu automobila u Briselu (10-19. januara) predstavio restilizovani model Insignia GSi.

Some are dreaming about the future in a city where most of the lights distract you. We are delivering those dreams today with lights that guide you: Discover the new #OpelInsignia shining with next-gen IntelliLux LED Pixel Light at #BrusselsMotorShow. #ces #lasvegas pic.twitter.com/RrAg9IxXmc

— Opel (@Opel) January 12, >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << 2020

Standardna Insignia je u decembru pretrpela redizajn, a sada je na red došla i GSi verzija ovog automobila. Osveženi model ima restilizovanu masku hladnjaka, a vozilo je opremljeno i novim adaptivnim IntelliLux LED Pixel farovima, koji se sastoje od čak 168 LED elemenata, za razliku od prethodnih koji su imali 32.

Osim toga, sportski oblikovani prednji branik ima veće usmerivače vazduha nego pre.

Unutrašnjost automobila dizajnirana je u sportskom stilu, sa GSi brendiranim sportskim kožnim sedištima i aluminijumskim pedalama nožnih komandi.

Unapređeni su i instrument tabla i multimedijalni sistem.

Motorizacija je obogaćena novim 4-cilindarskim 2.0-litarskim turbo-benzincem sa 230 KS (169 kW). Motor je povezan sa takođe novim 9-brzinskim automatikom, a snaga se prenosi na sva 4 točka.

Opel Insignia GSi za 2020. opremljena je Brembo kočnicama i unapređenim upravljačkim sistemom, u odnosu na prethodnu verziju. Tu je i adaptivno FlexRide oslanjanje sa 4 režima: Standard, Tour, Sport i Competition.

Inače, Opel je pored restilizovane Insignije GSi u Briselu otkrio i neke tehničke detalje standardne verzije modela Insignia. Automobil koji je redizajniran u decembru 2019. moći će da se kupi sa asortimanom trocilindarskih i četvorocilindarskig pogonskih jedinica.

Trocilindraši su pozajmljeni od Astre. Turbo-benzinski 1.4 motor proizvodi 145 KS (107 kW) i 236 Nm, dok 1.5-litarski dizelaš razvija 122 KS (90 kW) i 300 Nm. Na raspolaganju će biti biti i 4-cilindarski 2.0 benzinci i dizelaši.

Benzinski dvolitraš je sa tehnologijom deaktivacije cilindara. U standardnom modelu Insignia raspolaže sa 200 KS (147 kW) i 350 Nm, a u GSi verziji pomenutih 230 "konja". Dizelaš sa 2.0 litara biće ponuđen kasnije tokom 2020.

Dvolitarski agregati upareni su sa 9-brzinskim automatskim menjačem, dok su oni sa 3 cilindra kombinovani sa 6-brzinskim manuelnim menjačem a 8-stepeni automatski je dostupan kao opcija.

Nastavak na SrbijaDanas.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SrbijaDanas.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SrbijaDanas.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.