Prodajete automobil? Privucite kupce

Izvor: B92, 07.Maj.2022, 15:39

Prodajete automobil? Privucite kupce

Da biste što brže prodali auto, kod postavljanja oglasa treba voditi računa o više stvari. Glavno je da zainteresujete potencijalne kupce kako bi kliknuli na vaš oglas, pa da ga zatim detaljnije pregledaju, pišu polovni automobili.

U nastavku dajemo detaljnije savete. Najkraće moguće:

1) Prva slika mora da bude što „lepša“, zato što kupci kada listaju rezultate pretrage - u neopisivo velikoj meri odlučuju koji oglas će da otvore upravo >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << na osnovu te prve slike. Zato na prvu poziciju postavite sliku na kojoj se vidi auto iz profila, i to kompletan (ne samo prednji kraj) i da pritom deluje što atraktivnije.

Ako kao prvu sliku stavite sliku sedišta ili prtljažnika, mnogi kupci će samo da preskoče vaš oglas.

2) Što više slika – ako kupac već uđe u vaš oglas, on želi da vidi što više slika vašeg auta. Ovaj tekst može da bude koristan: Izbegnite najčešće greške kod slikanja auta za oglas

3) Opis sa što više detalja – kupci vole da čitaju opis, ali da to bude jasno, konkretno, sa što više detalja. Ali potrudite se da taj opis bude iole realan - bez ubeđivanja da je auto star 20 godina po ceni od 1.000 evra kao iz salona i slično.

Napravite kompromis između pozitivnog i negativnog, u skladu sa cenom koju tražite.

Opis treba da bude što pregledniji i čitljiviji; ne pišite ceo opis velikim slovima; koristite VELIKA SLOVA samo kada želite nešto da NAGLASITE; ako imate mnogo teksta podelite ga na pasuse (biće mnogo lakše za čitanje); stavljajte tačke i zareze.

4) Naslov oglasa, ubacite dodatni opis - u naslovu oglasa imate mogućnost da pored marke i modela upišete dodatne informacije – koji motor, opremu ili nešto drugo vaš auto ima ili da je reč o nekoj posebnoj verziji. Govorimo o naslovu koji će se prikazivati u pretrazi.

Imate mogućnost i da istaknete 4 dodatne informacije koje će da se prikažu u pretrazi – npr. Servisna knjiga, Bluetooth, Grejači retrovizora, Sportska sedišta. To izgleda kao na slici ispod:

Ovo su samo neka od univerzalnih pravila kako se postavlja oglas ukoliko hoćete da ga kupac uopšte pročita do kraja i da pregleda sve slike. Glavno - oglas mora da bude ZANIMLJIV!

Oglas uvek može da se poboljša!

Šta ako se auto ne proda ni nakon nekoliko meseci? Uzrok može da bude jedna ili više stvari. Izdvajamo neke od njih:

a) Previsoka cena – prvo proverite tačnost podataka, sredite generalno oglas uključujući i opis, a ukoliko ni to ne pomogne, postoji opcija da spustite cenu. Možete da naglasite da je cena fiksna, ali to ne garantuje da potencijalni kupci ipak neće pokušati da je spuste.

b) Pogrešno upisani podaci – pa se auto uopšte ne prikazuje u pretrazi. Mnogi kupci kroz DETALJNU PRETRAGU upišu precizno podatke po pitanju kubikaže, snage, porekla, registracije i drugih stvari, pa ako ste tu nešto pogrešno upisali, vaš auto neće ni da im se prikaže u pretrazi.

Ovakvi slučajevi nisu retkost – naprotiv! Zato proverite tačnost upisanih podataka.

c) Slike polovnjaka - niko ne želi da troši vreme i gorivo da bi išao da vidi auto za koji preko slika nije mogao da utvrdi ima li uopšte svrhe ići da se gleda.

Kupci vole da se zadrže na oglasu sa mnogo slika. Zato ukoliko ste u mogućnosti i niste zadovoljni starim slikama, možete da postavite sve nove ili da zamenite samo pojedine.

d) „Apdejtujte“ podatke – možda ste u međuvremenu od postavljanja oglasa stavili nove gume, akumulator, uradili veliki servis, zamenili diskove i pločice ili plivajući zamajac, očistili DPF filter...

Greške kod upisivanja podataka!

Greška kod upisivanja podataka može drastično da smanji broj pretraga u kojima će se vaš auto pojaviti!

Ne verujete? Samo jedna brojka više ili manje može da dovede do toga da se vaše vozilo ne pojavi među rezultatima pretrage!

Na primer, napišete da auto ima 17.899 umesto 1.789 kubika (jedna 9-ka viška). Mnogi kupci stavljaju filter do 2.0 litra, tako da se vaš auto sa 18.000 kubika neće pojavljivati u njihovoj pretrazi.

Isto važi i za kilometražu, snagu, ali i za mnoge druge podatke, gde se lako greši. Čak i kada se pojavi u pretrazi uprkos grešci u podacima, kupce može da odbije takva greška ili nelogičnost.

Prazne priče, prazan novčanik

Ako previše nahvalite svoj auto, slikate ga tako da se ne vidi ni jedna ogrebotina, pa još stavite nižu cenu od prosečne, možete se naći u situaciji da vam telefon zvoni po ceo dan, da morate na desetine puta da ponavljate istu priču, i da dočekujete ozbiljne kupce koji će biti razočarani kada vide auto uživo i odmah odustanu od kupovine.

Kako se postavlja oglas i kako rešiti probleme kod postavljanja?

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.