
Izvor: AutoBlog, 05.Jul.2019, 16:30 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Prodaja General Motorsa u Kini pala u drugom kvartalu za 12,2 odsto
Kako prenosi Tanjug, prodaja DŽeneral Motorsa (GM) u Kini je pala u drugom kvartalu za 12,2 odsto, jer američki proizvođač automobila trpi posledice usporavanja privrede usled kinesko-američkog trgovinskog rata i pojačane konkurencije u segmentu SUV vozila srednje klase. GM je u Kinu isporučio 753.926 vozila u periodu april-jun ove godine, navodi se u saopštenju kompanije, a prenosi agencija Rojters. Reč je o četvrtom uzastopnom kvartalu pada prodaje GM-a u Kini, najvećem svetskom tržištu automobila. Prodaja pristupačnog brenda „baojun“ smanjena je za 31,8 odsto u odnosu na isti kvartal prošle godine, ali je prodaja luksuznog brenda „cadillac“ porasla za 36,6 odsto. U Kini, GM ima mešovito preduzeće sa kineskom kompanijom...