Premijera: Opel Insignia GSi za 2020. FOTO

Izvor: B92, 10.Jan.2020, 16:47   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Premijera: Opel Insignia GSi za 2020. FOTO

Opel je na Sajmu automobila u Briselu (10-19. januara) predstavio restilizovani model Insignia GSi.

Standardna Insignia je u decembru pretrpela redizajn, a sada je na red došla i GSi verzija ovog automobila. Osveženi model ima restilizovanu masku hladnjaka, a vozilo je opremljeno i novim adaptivnim IntelliLux LED Pixel farovima, koji se sastoje od čak 168 LED elemenata, za razliku od prethodnih koji >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << su imali 32.

Osim toga, sportski oblikovani prednji branik ima veće usmerivače vazduha nego pre.

Unutrašnjost automobila dizajnirana je u sportskom stilu, sa GSi brendiranim sportskim kožnim sedištima i aluminijumskim pedalama nožnih komandi.

Unapređeni su i instrument tabla i multimedijalni sistem.

Motorizacija je obogaćena novim 4-cilindarskim 2.0-litarskim turbo-benzincem sa 230 KS (169 kW). Motor je povezan sa takođe novim 9-brzinskim automatikom, a snaga se prenosi na sva 4 točka.

Opel Insignia GSi za 2020. opremljena je Brembo kočnicama i unapređenim upravljačkim sistemom, u odnosu na prethodnu verziju. Tu je i adaptivno FlexRide oslanjanje sa 4 režima: Standard, Tour, Sport i Competition.

Inače, Opel je pored restilizovane Insignije GSi u Briselu otkrio i neke tehničke detalje standardne verzije modela Insignia. Automobil koji je redizajniran u decembru 2019. moći će da se kupi sa asortimanom trocilindarskih i četvorocilindarskig pogonskih jedinica.

Trocilindraši su pozajmljeni od Astre. Turbo-benzinski 1.4 motor proizvodi 145 KS (107 kW) i 236 Nm, dok 1.5-litarski dizelaš razvija 122 KS (90 kW) i 300 Nm. Na raspolaganju će biti biti i 4-cilindarski 2.0 benzinci i dizelaši.

Benzinski dvolitraš je sa tehnologijom deaktivacije cilindara. U standardnom modelu Insignia raspolaže sa 200 KS (147 kW) i 350 Nm, a u GSi verziji pomenutih 230 "konja". Dizelaš sa 2.0 litara biće ponuđen kasnije tokom 2020.

Dvolitarski agregati upareni su sa 9-brzinskim automatskim menjačem, dok su oni sa 3 cilindra kombinovani sa 6-brzinskim manuelnim menjačem a 8-stepeni automatski je dostupan kao opcija.

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.