Izvor: Autoportal.rs, 15.Jan.2015, 19:07 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Poziv na opoziv
Jedan od kriterijuma po kojem se određuje pouzdanost automobila jeste i broj opozvanih primeraka zbog određenih fabričkih grešaka i kvarova. Evo kako stvari stoje za vodeće svetske proizvođače.
Opoziv, to je reč koju nijedan proizvođač automobila ne želi da čuje. Evo podataka iz Nemačke o tome koji proizvođači su radili opoziv, zbog kakvih problema i koliko primeraka je moralo na doradu.
Vazdušni jastuk: BMW, Audi, >> Pročitaj celu vest na sajtu Autoportal.rs << Honda, Mazda, Mercedes, Nissan, Opel, Toyota - 749 545 primeraka
Kablovi: Peugeot, Toyota - 5 516 primeraka
Turbina: Nissan - 16 276 primeraka
Mlaznice stakla: Ford - 35 000 primeraka
Korozija (hauba): Opel - 180 000 primeraka
Filter goriva: VW, Škoda, Seat - 32 300 primeraka
Elektronska kontrola motora: Nissan, Renault, Volvo - 6 537 primeraka
Menjač: Nissan - 4 654 primeraka
Nosači haube: BMW - 10 000 primeraka
Svetla: Volvo, Opel - 2 116 primeraka
Sistem volana: Kia, Hyundai, Citroen, Opel, Mercedes, Toyota, Peugeot, Volvo - 157 232 primerka
Kočnice: Audi, Renault, Mercedes, Dacia - 104 537 primeraka
Zadnja osovina: VW, Toyota, Citroen, Peugeot - 15 143 primerka
Točkovi: Fiat, Citroen, Honda, Renault, Toyota, Ford - 2 458 primeraka
Brava: Opel - 4 223 primerka
Sedište vozača: Toyota - 8 737 primeraka
Pojas: Hyundai, Mercedes, Nissan, Kia - 16 206 primeraka
Zadnja vrata: VW, Citroen, Peugeot - 284 000 primeraka
Krovni nosači: Renault - 7 422 primerka