Pad prodaje novih vozila u prva dva meseca 2020. najavljuje crnu automobilsku godinu

Izvor: B92, 17.Mar.2020, 10:31   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Pad prodaje novih vozila u prva dva meseca 2020. najavljuje "crnu" automobilsku godinu

Iako situacija sa koronavirusom u februaru još nije eskalirala u Nemačkoj, u toj zemlji je u prva dva meseca već zabeležen pad prodaje novih automobila od 9,1% na godišnjem nivou.

Pojedinačno najveće automobilsko tržište u Evropi počelo je da trpi udarce usled pandemije, što je loš predznak za celo tržište EU kada je reč o 2020. godini.

Iako broj od 484.996 prodatih vozila i dalje deluje impozantno, to je za skoro 10 odsto slabiji rezultat u odnosu na period >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << januar-februar 2019. godine.

Uz to treba imati u vidu da se posledice pandemije na trgovinu automobilima u prva dva meseca i nisu toliko osetile, u poređenju sa mesecima koji su tek pred nama.

Podaci koje je objavio specijalizovani sajt focus2move pokazuju da je u Nemačkoj u januaru i februaru najviše podbacio Opel (-22.4%), a zatim Ford (-18,1%).

Nisu se proslavili ni Audi (-10,1%), kao ni lider po broju prodatih automobila u Nemačkoj, Volkswagen (-7,6%).

Interesantno je da je jedan proizvođač i u takvoj situaciji uspeo da napravi više nego dobar rezultat, a reč je o Seatu. Španci su u Nemačkoj u prva dva meseca prodali za 25% više automobila nego u periodu januar-februar 2019.

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.