Izvor: SrbijaDanas.com, 04.Apr.2020, 10:49

ODGOVARA IM CENA: Svaki drugi prodati automobil u Nemačkoj VW Up

ODGOVARA IM CENA: Svaki drugi prodati automobil u Nemačkoj VW Up

Nije im skupo...

Volkswagen je objavio najnovije podatke o prodaji svojih elektrifikovanih automobila.

VW Up! GTI 🇩🇪... pic.twitter.com/ILYtrHeZQ0

— LeoXmisWebs™️(🥚\_!_/🥚) 🌶 (@lcharnichart) March 30, 2020

Nemački auto-gigant je dugo oklevao da se upusti u masovnu proizvodnju elektrifikovanih vozila, a kada je u tom proizvođaču jednom odlučeno da su automobili na struju budućnost Volkswagena, ta kompanija je zdušno krenula >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << da ih promoviše.

Tako su u najnovijem saopštenju objavili nekoliko zanimljivosti kada je reč o električnom modelu e-Up! i plug-in hibridu Passat GTE.

Restilizovani VW e-Up! je lansiran na tržište u novembru 2019, a u prva tri meseca prodaje (što znači pre pandemije koronavirusa u Nemačkoj), Volkswagen je primio oko 20.000 narudžbina.

Reč je o vozilu zasnovanom na standardnoj restilizovanoj verziji malog gradskog Volkswagena Up!, koje pogoni elektromotor od 83 KS (61 kW).

Ovaj, praktično bazični VW model na struju ima autonomiju u vožnji i do 260 km, prema novom, WLTP mernom standardu, što je za vozilo koje je dizajnirano da saobraća uglavnom po gradu i više nego dovoljno.

Ipak, ono što je privuklo ovoliki broj kupaca u Nemačkoj je povoljna cena automobila, naročito kada se uzme u obzir platežna moć stanovnika te zemlje.

Svaki drugi prodati VW Up! je električni... pic.twitter.com/dKKj2VNV3v

— AutoPijaca BiH (@AutopijacaBA) April 1, 2020

Naime, osnovna cena vozila je 21.975 evra, ali je ona subvencionisana od strane države, pa kada se odbije 6.570 evra, kupcu ostaje da plati svega 15.405 evra, u šta je uračunat i PDV.

Osim toga, vlasnici električnih automobila u Nemačkoj imaju razne druge beneficije, a da ne spominjemo manje troškove u eksploataciji vozila, kao što su redovni servisi i cena "goriva".

Kada je reč o Passatu GTE, slika je nešto drugačija. U Volkswagenu kažu da se za nabavku ovog plug-in hibrida odlučuje svaki sedmi kupac Passata.

Ipak, to predstavlja značajno povećanje interesovanja kupaca u odnosu na prethodnu verziju Passata GTE.

U pitanju je vozilo čiji kombinovani benzinsko-električni pogonski sistem proizvodi 218 KS (160 kW).

VW ističe kao prednost ovog automobila njegovu sposobnost da pređe i do 56 km isključivo uz pomoć elektromotora.

Poređenja radi, Volkswagen je izračunao da kupci njihovih vozila u Nemačkoj prosečno dnevno prelaze 42 km, pa je ovolika autonomija "na struju" sasvim dovoljna za vožnju u lokalu.

To znači da u gradskim uslovima Passat GTE uglavnom ne mora ni da uključuje benzinski motor i na taj način uopšte ne zagađuje vazduh u gusto naseljenim urbanim sredinama.

Volkswagen je najavio da će do kraja godine ponuditi kupcima nekoliko novih plug-in hibrida, uključujući novi Golf GTE sa 245 konjskih snaga, koji je imao premijeru početkom marta, a plug-in hibridne opcije dobiće i Arteon, Tiguan, kao i Touareg R koji razvija čak 462 KS.

Nastavak na SrbijaDanas.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SrbijaDanas.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SrbijaDanas.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.