Njima smo rekli zbogom u 2019: Koji automobili odlaze u istoriju ove godine?

Izvor: B92, 03.Nov.2019, 10:56   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Njima smo rekli zbogom u 2019: Koji automobili odlaze u istoriju ove godine?

U godini na izmaku sa evropskog tržišta nestaju brojni modeli, od kojih su se neki prodavali duže od jedne decenije.

Od naredne godine kupcima u Evropi više neće biti dostupno 15-ak modela automobila, piše JATO Dynamics, a ovo su najpoznatiji među njima.

Ovaj pomalo zaboravljeni model sa 3 vrata, koji je pre jedne decenije na vrhuncu popularnosti godišnje privlačio i preko 50.000 kupaca, pregazilo je vreme.

U 2019. u Evropi je prodat u manje od hiljadu >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << primeraka.

Na putevima ne toliko redak, germanizovani francuski kompaktni hečbek C4 svojevremeno je delovao veoma privlačno. Ipak, čini se da je nakon dolaska C4 Cactusa postao suvišan.

Luksuzna verzija modela, DS 4, takođe se gasi. Tokom 2019. godine prodaja je iznosila tek nekoliko stotina vozila.

DS 5 je bio vrlo zanimljiv auto. Ali 2011. godine kad je predstavljen. Tada je delovao pomalo futuristički.

Nakon gotovo jedne decenije na tržištu postao je znatno manje interesentan kupcima premijum automobila.

U 2019. godini oprostili smo se i od jednog od najdugovečnijih modela na tržištu.

Ako izuzmemo faktor bezbednosti, Punto bi uz odgovarajuće nisku cenu i danas mogao dosta dobro da ispunjava svoju ulogu.

S obzirom na to šta je nudio, dugo je i izdržao. Još jedan mini-van koji je morao da ode u istoriju, da bi ga nasledio krosover EcoSport.

Carens je takođe MPV automobil koji nije preživeo krosover revoluciju.

Nije bio loš, ali pad tražnje preusmerio je proizvodne kapacitete na neke nove modele, kao što su XCeed i novi Proceed.

Nekad bitna karika Toyotine game, prepuštena je sama sebi poslednjih godina.

Potražnja za sličnim MPV vozilima drastično je opala, a usprkos kvalitetama izostanak hibrida dodatno je uticao ne gašenje ovog vozila.

Avensis je jedan od onih modela koji je u svojoj poslednjoj generaciji izdržao gotovo deset godina.

Iako je tražnja za limuzinama D segmenta sve manja, Toyota ipak nije odustala od te kategroije vozila, pa je umesto Avensisa stigao Camry, po mnogim karakteristikama i bolji izbor.

Nova "buba", oživljena krajem 20. veka, ipak nije izdržala duže od dve generacije.

To je jedan od retkih modela iz retro talasa (među kojima su bili i MINI i Fiat 500) koji nije ispunio očekivanja. Električna revolucija zacementirala mu je sudbinu, pa je poslednji primerak proizveden ovog leta.

Legendarno ime iz Volkswagenove game jednostavno je moralo da ode sa evropskog tržišta.

Kompaktne limuzine skoro da više nikoga ne zanimaju – verovatno jedini tržišno lošiji izbor je trovratni kompakt. A oba takva koncepta su kod Volkswagena ugašena.

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.