Najbolje limuzine na zadnji pogon FOTO

Izvor: B92, 18.Nov.2019, 13:52   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Najbolje limuzine na zadnji pogon FOTO

Iako istinski ljubitelji vožnje više vole automobila na zadnji nego na prednji pogon, sve ih je manje na tržištu.

Razlozi su pre svega ekonomske priprode jer je njihov razvoj skuplji, održavanje teže i skuplje, a nisu ni preporučljivi za neiskusne vozače i klizave puteve što značajno smanjuje veličinu tržišta.

Naravno, najveći proizvođači ne odustaju od svojih modela koji su prepoznatljivi upravo po toj vrsti pogona, a ovo je lista sedana na zadnji pogon >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << koji su obeležili 2019:

BMW Serije 5

Bavarski gigant je uvek bio poznat po zadnjem pogonu, ali se i u Nemačkoj menjaju stvari. Tako smo nedavno videli prvu Seriju 1 na prednji pogon. Ipak, oni prestižniji modeli su ostali verni zadnjem pogonu, a jedan od njih je Serija 5. Pod haubom su turbo-benzinci i turbo-dizeli zapremine od 2,0-l i raspona snage 184-462 KS, uz 8-stepeni automatik i opcijom pogona na sva četiri točka (xDrive).

Mercedes-Benz E-Klasa

U srcu luksuzne limuzine iz Štutgarta je 2,0-litarski turbo-benzinac sa 184 KS. Za ljubitelje visokih performansi tu je 4,0-litarski tvin-turbo V8 sa impresivnih 563 KS i 750 Nm. Uparen je sa 9-stepenim AMG Speedshift automatikom sa dvostrukim kvačilom.

Jaguar XE

Jaguar je relativno skoro redizajnirao svoj divni model iz koga je izbacio 6-cilindarske agregate. Tu je sada 2,0-litarski četvorocilindraš koji u dizel varijanti nudi 180 KS, a u turbo-benzinskoj 250 i 300 KS. Transmisija je 8-stepeni automatik, a uz doplatu možete dobiti 4x4 pogon.

Cadillac CT6

Automobil koji nije baš čest na evropskim putevima, ali predstavlja stvar prestiža u SAD i Kini. Pokreće ga 3,6-litarski V6 atmosferac sa 335 KS uparen sa 10-stepenim automatikom. U standardnoj opremi su LED optika, sistem pregleda celog terena, sistem noćnog pregleda i prepoznavanja osoba.

Lexus IS

Još 2018. su Lexusovi prodajni dileri počeli da primaju narudžbe za IS sedan koji je bio ugašen 2016. Sada je dostupan sa 2,0-litarskim turbo-benzincem sa 245 KS. Tu je i bogata oprema u četiri nivoa, a u standardnoj su LED farovi, 10,3-inčni multimedijalni sistem sa navigacijom, automatska klima, grejači prednjih sedišta, volana, retrovizora i vetrobrana.

Kia Stinger

Model sa kojim se južnokorejski proizvođač uhvatio u koštac sa tradicionalnim premijum prendovima. Modifikovana verzija raspolaže sa 2,0-litarskim T-GDI Theta II turbo-benzincem sa direktnim ubrizgavanjem. Raspolaže sa 247 KS i 353 Nm, a ubrzava 0-100 km/h za šest sekundi. Tu je i verzija sa 3,3-litarskim tvin-turbo V6 agregatom sa 370 KS i 510 Nm, s kojim Stinger ubrzava za manje od 5 sekundi.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.