Krstarica od 142.500 evra

Izvor: Politika, 05.Feb.2007, 13:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Krstarica od 142.500 evra

Oni koji žele i mogu sebi da priušte nešto najbolje, dobili su ovih dana priliku da to i ostvare. Naime, za sve koji spadaju u gore pomenutu kategoriju na lager Poršea, uvoznika automobila iz grupacije Folksvagen (Folksvagen, Seat, Audi i Škoda) stigla je najnovija količnina čuvenih Poršeovih luksuznih terenaca – kajena. Doduše, ovi automobili samo uslovno nose naziv terenci, jer im svakako više pristoji izraz tvrđave na točkovima, jer svojom snagom, veličinom i mnogobrojnim bezbednosnim >> Pročitaj celu vest na sajtu Politika << sistemima i tehnološkim inovacijama, predstavljaju prave drumske krstarice. U Poršeu kažu da raspolažu sa četiri modela kajena, a to su: kajen sa motorom zapremine 3.597 lit. i 290 ks, po ceni od "samo" 61.900 evra, zatim kajenom S sa motorom od 4.806 lit. i 385 konja, koji staje nešto malo više – 77.000 evra, ali i modelima koji će zadovoljiti i najzahtevnije bogate i razmažene kupce.

Jedan je sa motorom zapremine 4.806 litara turbo, sa ergelom od čitavih 500 konja koji se može "dobiti" po ceni od 127.300 evra, a kao šlag na čitavoj ovoj basnoslovno skupoj torti dolazi porše kajen turbo S sa svojih 4.5 litara i 521. konjskom snagom. Taman toliko da se svrsta na čelo liste drumskih moćnika i da niko na drumu ne bude u stanju da mu vidi prednju tablicu... Za konkurenciju koja nije za potcenjivanje, ostalo je da gleda u dupli izduvni sistem integrisan u zadnji branik na kome su još i park senzori...

Ali, ne otkrivaju "smrtonosni" karakter ovog kajena turbo S samo oni. Pored ogromnih točkova od 18 coli sa gumama dimenzije 255/55 R 18 iza kojih sjaje ventilirajući diskovi veličine meksičkog sombrera, sa kočionim kleštima sa šest klipova, kajen TS ima napred i biksenon farove, prednje senzore i uglavnom, tamno metalik boju.

Ali to je tak spoljni izgled. Skriveno od znatiželjnika je sve ostalo što ga čini tako reprezentativnim. Od kože, koja je svuda, od poda do krova, grejanja svih sedišta, vazdušnog ogibljenja, automatske blokade diferencijala, pogona na sve točkove, BOSE audio uređaja sa digitalnim pojačalom od 250 vati i 13 zvučnika, uz kativan bas refleksni modul od 100 vati, do prave "šume" vazdušnih jastuka i bočnih zavesa radi bezbednosti putnika. Priča o svemu što se nalazi ispod skupocenog lima daleko bi nas odvela...

Reći ćemo samo za one koji su baš toliko znatiželjni: cena mu je takođe reprezentativna da se ni nje budući vlasnik, ako se takav nađe, neće postideti. Stajaće ga svih 142.500 evra.

Pa, ko ima, nek izvoli.

[objavljeno: ]

Nastavak na Politika...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Politika. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Politika. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.