Izvor: B92, 27.Okt.2019, 18:04 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Jedan Golf – 11 pogonskih opcija
Nakon dugo čekane premijere Volkswagena najviše se pričalo o dizajnu i tehnologiji, u drugom planu su bili motori.
Nezasluženo, s obzirom da Golf 8 dolazi sa čak 11 različitih verzija pogonskih agregata.
Čelnici Volkswagena tvrde da troše 17% manje od prethodne generacije, a posebno se uzdraju u hibride.
VW Golf 8 je dugačak 4.284 milimetra, širok 1.789mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2.637mm.
Sledeće godine stiže 1,5-litarski TGI >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << sa 130 KS agregat na metan (CGN), te verzije većih performansi sa 2,0-litarskim TSI motorom pod oznakama GTI, GTI TCR, GTD i R u rasponu od 250 do 400 KS.
Turbo-benzinci:
3-cilindarski
1,0-litarski TSI 90 KS
1,0-litarski TSI 110 KS
4-cilindarski
1,5-litarski TSI 115 KS
1,5-litarski TSI 150 KS
Turbo-dizeli:
2,0-litarski TDI 115 KS
2,0-litarski TDI 150 KS
Hibridi (48-voltni mild-hybrid sistem):
1,0-litarski eTSI 110 KS
1,5-litarski eTSI 130 KS
1,5-litarski eTSI 150 KS
Plug-in hibridi (13-kWh baterija):
1,4-litarski GTE 204 KS
1,4-litarski GTE 245 KS
Jedan Golf - 11 pogonskih opcija
Izvor: Nezavisne Novine, 28.Okt.2019, 08:53
Nakon dugo čekane premijere Volkswagena najviše se pričalo o dizajnu i tehnologiji, u drugom planu su bili motori.