
Izvor: AutoBlog, 18.Mar.2025, 16:01
Istraživanje: Šta vozači misle o trećem ekranu u kabini, čitačima otiska prsta…
Američki J.D. Power je ispitao 82.000 kupaca novih automobila o tome koje tehnološke karakteristike im se sviđaju, a koje ne. Istraživanje pokazuje da proizvođači automobila još uvek pokušavaju da shvate kakvu naprednu tehnologiju ljudi vole – a šta im smeta.Potrošači ne vide vrednost u ekranima za suvozače ili čitačima otiska prsta, ali vole nadzor mrtvog ugla i pametnu kontrolu klime. Rezultati pokazuju da automobilska industrija još uvek uči bez kojih vrsta tehnologije ljudi ne mogu da žive i šta će ih najverovatnije iznervirati, piše Revija HAK. Neki od zaključaka ovde imaju puno smisla. Ekrani za suvozače, na primer, nisu nešto u čemu vozači vide vrednost. J. D. Power primećuje da samo 10% vozila svakodnevno...