Ford Focus s emisijom ugljen-dioksida manjom od 100 g/km

Izvor: AutoBlog, 12.Avg.2013, 22:46   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Ford Focus s emisijom ugljen-dioksida manjom od 100 g/km

Ford najavljuje novi Focus sa 1,0-litarskim EcoBoost motorom – prvi porodični automobil u Evropi pokretan benzinskim agregatom sa emisijom CO2 ispod 100 g/km KELN, Nemačka, 12. avgust 2013. – Ford Motor kompanija je najavila novu verziju Focusa sa 1,0-litarskim EcoBoost motorom, koji će biti prvi porodični automobil u Evropi pogonjen benzinskim motorom sa emisijom CO2 od 99 g/km. Focus sa 1,0-litarskim EcoBoostom će imat vodeću u klasi potrošnju goriva od 4,3 l/100 km. Opremljen specijalno kalibrisanom verzijom Fordovog nagrađivanog motora od 100 KS, u novom Focusu 1.0 EcoBoost će takođe „nastupiti“ Ford ECOnetic tehnologija, koja uključuje pneumatike sa ultra niskim otporom kotrljanja, jedinstvenu aerodinamiku...
Pogledaj vesti o: Ford

Nastavak na AutoBlog...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Ford Focus obara rekord od 100g/km CO2 sa porodičnim automobilom na benzin

Izvor: Moto.rs, 13.Avg.2013, 09:43

Na taj način će biti postignuta i velika ušteda u potrošnji goriva uz prosečnu potrošnju od 4.3L/100km uz specijalno kalibrisanu 100ks verziju Ford-ovog nagrađivanog motora. Novi model će odlikovati Ford ECOnetic tehnologija, uključujući i pneumatike ultra niskog otpora kotrljanja, jedinstvenu...

Nastavak na Moto.rs...

Prvi Ford Focus benzinac sa emisijom CO2 ispod 100 g/km

Izvor: B92, 13.Avg.2013

Ford je najavio novu verziju Focusa sa 1.0 litarskim trocilindričnim EcoBoost motorom, za koji tvrdi da će biti prvi porodični automobil u Evropi pogonjen benzinskim motorom sa emisijom CO2 od 99 g/km...Prema rečima ljudi iz Forda, Focus opremljen ovom pogonskom jedinicom imaće i vodeću u klasi...

Nastavak na B92...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.