
Izvor: AutoBlog, 28.Jan.2020, 02:36 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Ferrari je opet najsnažniji brend na svetu
Drugu godinu zaredom Ferrari se okitio titulom najsnažnijeg brenda na svetu prema Brand Finance Global 500 izveštaju za 2020. godinu. Očekivano, dodeljen im je najjači AAA+ rang (najviši kvalitet vrednosnih papira, izdavaoca vrednosnih papira ili finanaijske ustanove), a ukupna ocena iznosi 94,1 od 100, prenosi Jutarnji.hr. Na drugom mestu se nalazi Disney, dok je treće mesto zauzeo kineski WeChat. U top 10 su čekivano i Coca Cola, Deloitte, PWC, Rolex, PayPal... Brand Finance Global nalje navodi da je i vrednost brenda Ferrari rasla za 9 posto, a u celom rastu veliku ulogu su imali novi modeli SF90...
Sberbank i ove godine proglašen ruskim najvrijednijim brendom na svijetu
Izvor: Capital.ba, 28.Jan.2020
MOSKVA – Prema međunarodnoj agenciji Brand Finance Sberbank je i dalje najvrijedniji ruski brend. Vrijednost Sberbank brenda iznosi 13,233 milijarde dolara, što je više od 870 miliona dolara u odnosu na 2019. godinu. Od 2014. godine Sberbank bilježi stalni rast vrijednosti svog brenda. Tokom...