Izvor: AutoBlog, 25.Jan.2020, 08:30

Da li je žuta traka uvek tamo gde treba da bude

Da li je žuta traka uvek tamo gde treba da bude

Žute trake postoje da bi se vozila javnog prevoza brže kretala – ako su pravilno postavljene. Vozači ih ne vole. Zbog vožnje tim trakama 18.000 vozača platilo je kaznu 2018. godine, prenosi RTS. Ne smeju se uvoditi po svaku cenu, već, kažu stručnjaci, na kritičnim deonicama gde je izražen uticaj putničkih automobila i ostalih vozila na sistem javnog prevoza. Profesor Slaven Tica sa Saobraćajnog fakulteta kaže da se mora gledati šira saobraćajna slika i da se mora pažljivo videti opterećenje. "Na tim deonicama gde postoji indicija i potreba za uvođenjem žutih traka, neophodno je videti koliko je linija obuhvaćeno tom deonicom. Žute trake se uglavnom ne izvode za jednu liniju, naprotiv, jedan od kriterijuma je da se obuhvati...

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.