DRUMSKI TRKAČ: Bentley Continental GT3-R

Izvor: TopSpeed.rs, 21.Sep.2014, 03:57   (ažurirano 02.Apr.2020.)

DRUMSKI TRKAČ: Bentley Continental GT3-R

Tehnologija i performase, do skora dostupne isključivo na odabranim stazama, sada su legalne i u zvaničnom saobraćaju. Upoznajte kombinovanu strast, svet ekskluzive i brzine sa jedinstvenim šarmom Britanije – Continental GT3-R, najbolje što ugledni brend Bentley trenutno može da ponudi

Foto: Bentley

Namenjen najzahtevnijim vozačima kojima nikada nije dovoljno brzine i adrenalina, Bentley je kreirao model koji se po svemu može uvrstiti u vrh automobilskog inženjeringa. >> Pročitaj celu vest na sajtu TopSpeed.rs << Naime, Bentley je kompletno i do detalja modifikovao svoj trkački Continental GT3 Racer tako da će ovaj automobil, na veliko zadovoljstvo imućnih kupaca, sada biti dostupan i za vožnju u svakodnevnom saobraćaju.

Foto: Bentley

Istina, sva je prilika da će se se GT3-R i dalje komfornije osećati u „prirodnim“ uslovima, na stazi, ali homologacija je dozvolila i opciju svakodnevne vožnje. Iako je nesumnjivo prilagođen za civilnu upotrebu, atraktivni Bentley Continental GT3-R, poput prave trkačke verzije ima samo dva sedišta, pa je automobil, na primer, lakši od sportskog Continental GT V8 S za neverovatnih 100 kilograma.

Foto: Bentley

Upravo je to smanjenje mase stvar koja pravi razliku, pogotovo u kombinaciji sa snažnim motorom. A za pogon je upotrebljen provereni  twin-turbo V8 motor od četiri litre zapremine, koji u modelu GT3-R proizvodi 572 konjske snage i čitavih 700 Nm obrtnog momenta. Želje konstruktora su sa papira prenete u praksu, pa je posvećenost smanjenju mase u kombinaciji sa unapređenim menjačem doprinelo da sportski Continental postane najdinamičniji serijski proizveden Bentley, s obzirom da od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 3,8 sekundi. Maksimalna brzina automobilla je 273 kilometara na čas, dok se snaga prenosi na sva četiri točka u saradnji sa osmostepenim ZF menjačem.

Foto: Bentley

Sami točkovi imaju prečnik od 21 inča, gume potpisuje Pirelli dok su kočnice savršenstvo savremene tehnologije. Izrađene od CSiC legure u čijem je sastavu dominantan karbon, prečnikom od 420/356 milimetara ne ostavljaju prostor za nesigurnost. Kao poseban kuriozitet, Bentley ilustrativno navodi da je maksimalna energija utrošena za kočenje ravna šestočasovnoj potrošnji električne energije u prosečnom domaćinstvu.

Foto: Bentley

Osim pomenutih performansi, moćni Bentleyev novitet ne odriče se tradicionalnih karakteristika, pa će budući vlasnici biti u prilici da nakon ulaska u unutrašnjost, uživaju u vrhunskim materijalima i besprekornoj izradi. Na zvaničnim fotografijama, Bentley je za enterijer namenio kombinaciju Beluga crne kože i jarko zelene boje Alkantare, sa tradicionalnim dekorativnim dijamantskim šavom na sedištima.

Foto: Bentley

U sportskom stilu, sa trkačkih staza preneta je upotreba panela i detalja od ugljeničnih vlakana, koji enterijeru daju posebnu notu. Takođe, u Bentleyu sa neskrivenim ponosom ističu da je posebna pažnja posvećena zvuku motora. Titanijumski izduvni sistem, osim uštede mase za 7 kilograma, doprinosi da iz četvorostrukih ovalnih cevi izlazi pravi bariton. Kome to nije dovoljno ubedljivo da razume „ćud“ i namere konstruktora, pogled na proreze na „haubi“ te upadljivi spojler jesno stavljaju do znanja da Bentley želi da konkuriše pre svega Porscheu, čiji GT3 ima gotovo 100 konjskih snaga manje, ali i za tri stota dela sekunde bolje ubrzanje.

Foto: Bentley

Prema dostupnim informacijama, predviđena je proizvodnja ograničene serije od svega 300 primeraka u Glacier beloj boji sa zelenom grafikom, dok su prve isporuke planirane za kraj 2014. godine. Zadovoljenje radoznalosti će morati da sačeka, jer cena još uvek nije saopštena. Do tada, uživajte u fotografijama koje makar malo prenose draž modela GT3-R…

Foto: Bentley

Uroš Popović/TopSpeed

Nastavak na TopSpeed.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta TopSpeed.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta TopSpeed.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.