BMW smanjio cene na američkom tržištu da bi dostigao Mercedes po prodaji

Izvor: AutoBlog, 16.Avg.2012, 00:47   (ažurirano 02.Apr.2020.)

BMW smanjio cene na američkom tržištu da bi dostigao Mercedes po prodaji

Nemački proizvođač premium vozila BMW je julu smanjio cene koje naplaćuje salonima koji prodaju njegova vozila, da bi uspeo da dostigne velikog rivala Mercedesa po prodaji na američkom tržištu. U julu su popusti na određena BMW vozila iznosili i do $7,000, što je rezultiralo time da kompanija iz Minhena proda 1,985 vozila više od ljutog rivala Mercedesa (21,297 prema 19,312). Veliki popust se najviše primetio kod serije 7, čija je prodaja u julu iznosila 1,696 primeraka (prema samo 539 primeraka u istom periodu prošle godine), a veliki popusti su nuđeni i za seriju 3, koja želi da zadrži titulu najprodavanijeg premium automobila. Poslednji sličan slučaj se desio krajem 1990ih godina kada je Cadillac otvoreno priznao da je kupovao svoja vozila nazad od salona da bi preuzeo titulu najprodavanije premium kompanije od Lincolna. Autor: Zoran T. – Autoblog.rs Slika: BMW
Pogledaj vesti o: Mercedes Benz

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.