
Izvor: AutoBlog, 16.Avg.2012, 00:47 (ažurirano 02.Apr.2020.)
BMW smanjio cene na američkom tržištu da bi dostigao Mercedes po prodaji
Nemački proizvođač premium vozila BMW je julu smanjio cene
koje naplaćuje salonima koji prodaju njegova vozila, da bi uspeo da dostigne
velikog rivala Mercedesa po prodaji na američkom tržištu.
U julu su popusti na određena BMW vozila iznosili i do
$7,000, što je rezultiralo time da kompanija iz Minhena proda 1,985 vozila više
od ljutog rivala Mercedesa (21,297 prema 19,312).
Veliki popust se najviše primetio kod serije 7, čija je
prodaja u julu iznosila 1,696 primeraka (prema samo 539 primeraka u istom
periodu prošle godine), a veliki popusti su nuđeni i za seriju 3, koja želi da
zadrži titulu najprodavanijeg premium automobila.
Poslednji sličan slučaj se desio krajem 1990ih godina kada
je Cadillac otvoreno priznao da je kupovao svoja vozila nazad od salona da bi
preuzeo titulu najprodavanije premium kompanije od Lincolna.
Autor: Zoran T. – Autoblog.rs
Slika: BMW
Pogledaj vesti o: Mercedes Benz