Auto-kompanije pred teškim zadatkom – kako prodati e-vozilo prosečnom kupcu?

Izvor: AutoBlog, 21.Sep.2023, 13:04

Auto-kompanije pred teškim zadatkom – kako prodati e-vozilo prosečnom kupcu?

Prodaja električnih vozila (EV) nije nimalo jednostavna u trenutnim ekonomskim okolnostima, koje pogađaju i auto-industriju. Ipak, bez obzira na sve, treba privući kupce koji još uvek nemaju naviku – a većina ni sredstva – da priušte sebi automobile nove generacije. Prodaja električnih automobila još uvek je na relativno niskim nivoima u Centralnoj i Istočnoj Evropi, a jedan od glavnih faktora je upravo cena. Kako pokazuje istraživanje Erste grupe, u poređenju sa klasičnim automobilima sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem (SUS) električna vozila su od 15 do 50 odsto skuplja, u zavisnosti od tipa i modela. Kada se uporede zarade vozača iz Centralne i Zapadne Evrope jasno je da se ovi kupci suočavaju sa većim troškovima...

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.