Alibaba i SAIC lansirali novi EV brend IM

Izvor: AutoBlog, 16.Jan.2021, 11:34

Alibaba i SAIC lansirali novi EV brend IM

Pojavio se još jedan kineski električni premium brend, i to Zhiji Auto / IM, nastao saradnjom kompanija Alibaba i SAIC. Za sada su u planu sedan i crossover, uz najavu da će sedan moći da vide posetioci aprilskog sajma automobila u Šangaju, dok će crossover uslediti 2022. godine. Sedan se između ostalog ističe aluminijmskom arhitekturom, podešavajućim oslanjanjem, sistemom upravljanja zadnjim točkovima, aerodinamičkim točkovima, staklenim panoramskim krovom, dugačkim zadnjim svetlima, polu-autonomnim sistemom vožnje, kao i 39-inčnim ekranom u unutrašnisti (u kojoj su takođe i 12.8-inčni ekran, koža, drvo i metalik detalji). Za pogon se brinu dva elektromotora sa ukupno 400 kW/544KS i 700 Nm, dok ubrzanje do 100 km/h...

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.