Izvor: AutoBlog, 10.Jun.2013, 21:21   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Ako piješ, ne vozi - Pripremite novi donji veš pre gledanja ove reklame

Psiholozi kažu da su dve najsnažnije emocije koje pokreću čoveka ljubav i strah. Strah je, izgleda, bolji motivator kada je bezbednost saobraćaja u pitanju. Naime, propagandna kampanja britanskog ministarstva saobraćaja i veza je pravi horor. Kompanija za oglašavanje Leo Burnett Worldwide je snimila edukativni video koji bi trebalo da nauči vozače da ne voze ako piju, a nama se čini da je reklama dovoljno efiksna da na mestu otrezni čoveka. Mada video izgleda kao da je snimljen skrivenom kamerom, Creativity Online piše da su 'žrtve' nesvakidašnje edukacije profesionalni glumci. Izvor: Tportal.hr / Youtube.com...

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.