05.09.2016 ::: Bosch - Povezane tehnologije kao pokretač rasta zaposlenost

Izvor: AutoMagazin, 05.Sep.2016, 14:39   (ažurirano 02.Apr.2020.)

05.09.2016 ::: Bosch - Povezane tehnologije kao pokretač rasta zaposlenost

Da bi ostao na svom kursu rasta, Bosch planira da ove godine, širom sveta, zaposli oko 14.000 diplomaca sa univerziteta. U budućnosti će sve veći broj stručnjaka u oblasti softvera pronalaziti zaposlenje kod globalnog dobavljača tehnologije i usluga...

„Povezivanje stvari putem interneta menja poslovanje kompanije Bosch - a samim tim i naše zahteve u vezi sa stukturom zaposlenih - više nego ikada ranije“, kaže Kristof Kubel, član upravnog odbora i direktor za odnose sa industrijom >> Pročitaj celu vest na sajtu AutoMagazin << u kompaniji Robert Bosch GmbH. „Bosch je sada popularan poslodavac za stručnjake iz oblasti softvera i IT industrije“, dodaje on. Skoro svako drugo slobodno radno mesto u kompaniji Bosch se odnosi na IT ili softver. Naročito raste potreba za softverskim inženjerima za IT sisteme (npr. internet aplikacije) i za ugrađene sisteme (npr. sistemi senzora). Veliki broj Bosch zaposlenih razvija tehnologije za povezani svet.

Digitalna transformacija: interdisciplinarna studija u modi

Strateški cilj kompanije Bosch je da stvori tehnologije za povezanu mobilnost, povezane industrije, povezane energetske sisteme i povezane zgrade. Već nekoliko godina, Bosch proširuje svoju stručnost u pogledu softvera. Kao rezultat toga, stvaraju se novi profili radnih mesta, a višestruke profesionalne kvalifikacije kroz sve oblasti postaju sve važnije. Kompanija trenutno zapošljava više od 15.000 softver inženjera, a ovaj broj i dalje raste . „Današnji Bosch je takođe i softverska kompanija“, kaže Kubel. „Studenti sa diplomom iz elektrotehnike, mašinstva i industrijskog inženjerstva, koji pored toga poseduju i stručnost u  pogledu softvera imaju odlične šanse da započnu karijeru sa nama“. On dodaje da su takođe traženi i ljudi ostalih IT profila - odnosno stručnjaci poslovnih informacionih tehnologija i softverski inženjeri sa stručnošću u sektorima automobilske i industrijske tehnologije. To je zbog toga što tehnologije za recimo povezane industrije predstavljaju poziv za sintezu različitih vrsta ekspertize u cilju kreativnog rešavanja problema. Pored toga kompaniji Bosch i dalje su neophodni stručnjaci, sa i bez diplome, u njenim tradicionalnim poljima poslovanja.

Bosch softverski timovi na lokaciji Novi Beograd – Dobrodošlica diplomcima iz IT oblasti koji će učestvovati u oblikovanju povezanog sveta

Bosch je u 2015. godini otvorio dva nova odeljenja u Srbiji u okviru informacionokomunikacionih tehnologjia (ICT): Mobiliti Medija (MOME) i E-trgovina električnim ručnim alatima. Ovim se kompanija pozicionira kao vrhunski poslodavac za IT i softverske stručnjake u Srbiji. Oba odeljenja nude različite poslovne mogućnosti za Java stručnjake koji dizajniraju „backend“ usluge i aplikacije za IOS/Android platforme, kao i za IT profesionalce koji podržavaju projekte e-trgovine agilnim metodologijama. MOME razvija aplikacije za povezivanje vozila sa smart telefonima i otvara širok asortiman povezanih usluga kao što su pregled i kontrola stanja vozila i slanje obaveštenja vlasniku o kvarovima. Odeljenje za Etrgovinu električnim ručnim alatima koordinira razvoj internet prodavnica za

različite brendove širom sveta. Osnivanje dva odeljenja sa orijentacijom na IT oblasti je preusmerilo jedan deo Bosch aktivnosti na približavanje diplomcima iz ove branše. U tom smislu, Bosch se aktivno uključio ove godine organizujući Career Day u maju i kao učesnik drugih događaja sa ciljem predstavljanja otvorenih mogućnosti za razvoj karijere unutar naše kompanije, sa akcentom na informisanje o novim IT sektorima u kompaniji i otvaranju nove perspektive Bosch kompanije kao IT poslodavca: Case study show na Fakultetu Organizacionih nauka u Beogradu, KONTEH sajam na Fakultetu Tehničkih nauka u Novom Sadu, Dani prakse na Fakultetu Organizacionih nauka u Beogradu, Open Innovation Lab uz podršku GIZ – Nemačke organizacije za tehničku saradnju, Job Fair u organizaciji međunarodne studentske organizacije BEST i IT Assesment centar – sasvim novi i inovativni pristup angažovanju potencijlano budućih zaposlenih, planiran za drugu polovinu 2016. godine.

Bosch: rad u softverskoj kompaniji

Stručnjaci iz internet i softverskih kompanija pronalaze atraktivne pozicije u kompaniji Bosch, jer je Bosch jedina kompanija na svetu koja je aktivna na sva tri nivoa interneta stvari. Bosch Grupa nudi ključne tehnologije, kao što su pametne komponente sa mikrokontrolerima, senzori i softver za povezivanje, a istovremeno razvija nove usluge bazirane na ovim tehnološkim inovacijama. Razvoj mobilnih aplikacija, globalnih prodavnica za celu Bosch Grupu – samo su neke od mogućnosti koje mlade stručnjake čekaju u okviru naše kompanije. U Bosch-u Srbija baziramo se na eksternom, ali i internom pristupu, što znači da nam je podjednako važno da budemo atraktivan poslodavac potencijalnim budućim saradnicima – sa jedne strane, odnosno – da budemo dovoljno atraktivni zaposlenima unutar kompanije.

Pored mogućnosti za promenu pozicije ili industrije, kompanija podržava različite mogućnosti tokom razvoja karijere. Zaposleni imaju mogućnosti da napreduju tokom razvoja karijere tako što će postati stručnjaci u određenoj oblasti, vodeći projekte ili tako što će zauzeti neku od liderskih pozicija. Zaposleni se mogu popeti na karijernoj lestvici krećući se unutar i između oblasti stručnosti, projekata i liderskih pozicija u karijeri.

Rad poput onog u start-up kompaniji: kreativna sloboda u velikoj kompaniji

Radno okruženje je takođe važan faktor za mnoge mlade profesionalce kod izbora poslodavca. Kompanija je pre samo nekoliko nedelja objavila svoj ulazak na tržište pametnih domova, i u te svrhe je osnovala preduzeće u Nemačkoj. Kompanija svojim zaposlenima nudi inspirativne radne uslove koji otklanjaju prepreke u komunikaciji i jačaju timski rad među zaposlenima. Prostorije nazvane “Prostor za opuštanje” i “Zona zabave” podstiču interakciju, produktivnost i kreativnost. Time kompanija Bosch nastavlja da pokazuje da atraktivne radne uslove za svoje zaposlene smatra prioritetom i preduslovom za uspešne rezultate kompanije.

Dizajn radnog mesta: komunikacija i društveni mediji

Bosch je nedavno započeo proces proširenja svojih 240.000 kompjuterskih radnih sa poznatim aplikacijama društvenih medija koje zaposleni koriste u svojim ličnim životima. Fleksibilnaradna kultura naklonjena porodici takođe igra ključnu ulogu u radnoj sredini kompanije Bosch. Kompanija podržava preko 100 modela radnog vremena i pojednako priznaje i privatne i profesionalne obaveze. U Bosch kulturi, bitno mesto pripada „work-life-balance“ konceptu, čime se ističe rad na stvaranju ravnoteže između posla i privatnog života.

„Let’s be remarkable”: novi izgled za imidž kompanije kao poslodavca

Ove godine, Bosch predstavlja novu sliku o sebi kao poslodavcu. U skladu sa principom kojim se vodi „Let's be remarkable“, reklamni motivi novog dizajna će se pojaviti u štampanim i onlajn medijima, reklamnim materijalima i na sajamskim štandovima. Nova slika ima za cilj da koristi ključne reči i vizuale kako bi se fokus stavio na smislene radne zadatke u kompaniji Bosch. „Svako ko želi da unapredi kvalitet svog života, pronaći će pravi posao u kompaniji Bosch“, kaže Danijela Huber, koja je odgovorna za HR marketing na globalnom nivou. “Ono što povezuje sve Bosch zaposlene je njihova želja da ostave svoj trag u svetu kreiranjem proizvoda koji zrače entuzijazmom. To je poruka koju naša nova slika prenosi.“

PR

Nastavak na AutoMagazin...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoMagazin. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoMagazin. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.