Kompanije menjaju svoj logo zbog koronavirusa

Izvor: B92, 27.Mar.2020, 19:08   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kompanije menjaju svoj logo zbog koronavirusa

Vašington, Berlin -- Pojedine kompanije, među kojima su Mekdonalds, Koka-Kola, Audi i Folksvagen, izmenile su logo kako bi ukazale na važnost izolovanja i socijalne distance.

Mekdonalds je na svojoj reklami u Brazilu razdvojio dva luka na svom logotipu i takvu reklamu postavio na stranicu na Fejsbuku.

Koka-Kola svoju "prilagođenu" reklamu sa odgovarajućom porukom prikazuje na njujorškom Tajms skveru, prenosi >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << Bankar.

Dve automobilske kompanije u istom vlasništvu, Audi i Folksvagen, napravile su nove logotipe koje su podelile na društvenim mrežama. Audi je objavio kratki video-snimak na kojem su razmaknuta njegova četiri kruga, dok je Folksvagen (VW) objavio sličan video-spot sa odvojenim V i W.

Naravno, logotipi ovih kompanija ostaju isti kao ranije, a izmenjeni su samo zbog potrebe da se ukaže na važnost poštovanja socijalne distance tokom epidemije koronavirusa.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.