Za Aston Martinov SUV kriva je isključivo Kina

Izvor: B92, 11.Jun.2018, 10:06   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Za Aston Martinov SUV kriva je isključivo Kina

Svima je jasno koliko je kinesko tržište automobila postalo dominantno i koliko diktira savremene trendove ove industrije.

Skoro svi proizvođači automobila prilikom pravljenja novih modela se fokusiraju skoro isključivo na Kinu, čak i giganti poput Volkswagena, Toyote, Mercedesa, BMW.

Nažalost, na to nisu imuni ni premijum brendovi koji su bili prepoznatljivi po tome što se više fokusiraju na kvalitet, nego na kvantitet.

Jedan od njih je i britanski >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << Aston Martin, jedan od lidera među luksuznim sportskim automobilima. Međutim, zbog Kine, a u kojoj su najtraženiji SUV i krosover modeli, i Aston Martin je odlučio da se odrekne tradicije.

Tako je nastao prvi SUV u Gejdonu, što je potvrdio i direktor kompanije Endi Palmer.

"Kina je bitna za našu budućnost jer ovde cvetamo", rekao je Palmer tokom Sajma automobila u Pekingu.

Kina je toliko bitna njegovoj kompaniji da je Aston Martin ušao u partnerstvo sa Koledžom za dizajn i inovacije univerziteta Tongđi u Šangaju.

Prodaja Aston Martinovih modela u Kini je tokom 2017. "skočila" čak 89% u odnosu na prethodnu, nalazi se rame uz rame sa Ferrarijem.

A nakon što je Bentley Bentayga SUV zabeležio veliki uspeh u Kini, i Aston Martin je prelomio i odlučio da svoj koncept iz 2015. DBX pusti u serijsku proizvodnju pod imenom Verakai.

Verakai će se na tržištu Kine naći krajem 2019, a očekuje se da od 4.000 jedinica koliko ih Aston Martin planira da proda u svetu, 3.000 završi upravo u ovoj zemlji.

Do izlaska Verakaija, Aston Martin će u Kini imati 20 salona za prodaju vozila.

Kina je trenutno najveće tržište luksuznih automobila, obuhvata čak trećinu svetske prodaje, a do 2025. se očekuje da ima čak 44% udela.
Pogledaj vesti o: Aston Martin

Nastavak na B92...






Povezane vesti

Aston Martin DBX SUV samo zbog Kine?

Izvor: AutoBlog, 11.Jun.2018

Da li tržište traži, ili proizvođači vešto ubede tržište šta zapravo kupci žele? Ili, Kina sa svojim ogromnim tržištem diktira svima? Ako je suditi po salonu automobila u Pekingu, proizvođači automobila nemaju nikakav problem, a nalaze i računicu sa proizvedu modele samo za najmnogoljudniju zemlju...

Nastavak na AutoBlog...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.