Izvor: AutoBlog, 23.Okt.2021, 12:42

Alfa Romeo u SAD pokrenuo svoju prvu globalnu reklamnu kampanju „Bliski susret sa životom“

Alfa Romeo u SAD pokrenuo svoju prvu globalnu reklamnu kampanju „Bliski susret sa životom“

•           Alfa Romeo odabrao je SAD da pokrene „Bliski susret sa životom“ (Near-Life Experience), svoju prvu globalnu marketinšku kampanju. •           Reklama je dostupna na društvenim mrežama brenda, i biće prikazana na TV kanalima u SAD tokom F1 Velike nagrade Ostina u nedelju, 24. oktobra.•           Kampanja funkcioniše kao prvo poglavlje u okviru nove komunikacione strategije, kako bi se brend poveo u budućnost sa novim glasom i pristupom u potpunosti usklađenim sa njegovim vrednostima.•           Kampanju je osmislila nezavisna agencija TRG iz Dalasa, a reditelj je Salomon Ligthelm, specijalista za muzičke spotove koji je radio sa najvećim premijum brendovima. Direktor fotografije...
Pogledaj vesti o: Alfa Romeo

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.