Korisnici mobilnih telefona najviše se žale na račun za usluge koje aktiviraju iz neznanja

Izvor: B92, 08.Jun.2019, 12:51   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Korisnici mobilnih telefona najviše se žale na račun za usluge koje aktiviraju iz neznanja

Beograd -- Korisnici mobilnih telefona u Srbiji u poslednjih nekoliko meseci RATEL-u se najviše žale na takozvane VAS usluge koje im uvećavaju mesečne račune.

U RATEL-a kažu da korisnici često iz neznanja aktiviraju te usluge koja se naplaćuje po ceni većoj od standardnih SMS poruka.

One mogu da obuhvataju glasanje SMS-om, doniranje sredstava, učestvovanje u nagradnim igrama, obaveštenje banaka, preuzimanje igrica, aplikacija, pozadina, melodija, animacija...
>> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << />
"To su usluge sa dodatom vrednošću kada korisnik, recimo, hoće da zna svoj horoskop ili koristi neku uslugu koja nije standardizovana. Uobičajena procedura je da se on prijavi na taj servis, da pošalje poruku, da dobije određene informacije i to se naplaćuje po posebnim tarifama“, kaže za Tanjug direktor RATEL-a Vladica Tintor.

Upozorio je korisnike da prilikom korišćenja tih usluga, posebno sadržaja na internetu, ne klikću na banere koji se pojavljuju i da pažljivo pročitaju uslove, naročito one koje se odnose na sadržaj servisa koji se nudi, cenu i proceduru odjave, odnosno otkazivanja usluge.

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.