Izvor: Advertiser-Serbia.com, 04.Dec.2025, 18:38

Zbog dovođenja potrošača u zabludu zabranjene reklame za Nike, Superdry i Lacoste

ASA je saopštila da su plaćeni oglasi na pretraživaču Google koristili izraze poput „održivo“, „održivi materijali“ ili „održivi stil“, a da pritom nisu pružili dokaze koji bi potvrdili te „zelene“ tvrdnje, prenosi Guardian.
Nike je u oglasu za teniske polo majice naveo da su napravljene od „održivih materijala“. Kompanija je tvrdila da je oglas „uopšten“ i da bi potrošači razumeli da se to odnosi samo na neke, a ne na sve proizvode.
Slično tome, Superdry je u oglasu pozivao kupce da „otkriju garderober koji spaja stil i održivost“, uz objašnjenje da kompanija proizvodi i prodaje širok spektar artikala sa „atributima i sertifikatima održivosti“.
Lacoste,...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.