Seks, suze i znoj: Najkontroverznije modne kampanje

Izvor: Tracara.com, 27.Nov.2014, 22:13   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Seks, suze i znoj: Najkontroverznije modne kampanje

Seks prodaje, zar ne? Poznati modni dizajneri spremni su na svakakve poteze, u cilju što bolje prodaje svojih proizvoda. Seks, suze i znoj – sve za marketing! U nastavku pogledajte neke od kampanja na koje niko nije ostao imun – neke su bile oštro iskritikovane, neke čak i zabranjivane. Tom Ford For Men (harpersbaazar) Poznati modni dizajner Tom Ford nikada nije odbijao mogućnost >> Pročitaj celu vest na sajtu Tracara.com << da šokira javnost, skoro svakak njegova reklamna kapanja u sebi nosi seksualnu poruku. Međutim nijedna nije uspela da uzdrma javnost kao parfem ”Tom Ford For Men”. Kao što vidite u reklamnoj kampanji pozira ženski model koji između svojih butina i golih grudi drži bočicu parfema. Kampanja unhate Prodavnice brenda United Colors of Benneton u Parizu bile su ukrašene kontroverznim fotografijama političkih i verskih lidera koji se ljube. Ova kapanja imala je jasan cilj – mir u svetu, i da prestanu da se mrze ljudi koji su druge nacionalnosti, vere ili seksualnog opredeljenja.  Sisley (foto: sisley) Međutim, nije Benetton jedini koji uspeva u stalnom provociranju javnosti. Sisley je brend koji mu je za petama i jedan od retkih koji uspeva konstantno da šokira i iznenađuje javnost.  U ovoj kampanji za Sisley vidimo kravlje mleko razliveno po licu modela.Sumanuto, rekli bi… Jedna od najpopularnijih modnih kuća Gucci, poznata je po ekscentričnim reklamama koje zahtevaju pažnju. Jedna od takvih jeste ova, na kojoj ženski model stoji naslonjen na zid, pokazujući stidne dlačice obrijane u obliku slova G, zaštitnog znaka brenda, dok ispred nje kleči muškarac. Dolce & Gabbana (foto: dolcegabbana)  Još jedna u nizu uvredljivih reklama jeste ona za brend Dolce & Gabbana, na kome polunag muškarac drži ženu na podu, dok se iznad njih nalaze tri muškarca. Ova reklama je bila zabranjena u mnogim državama i okarakterisana kao seksualno nasilje i spuštanje žene na niži nivo. YSL Opium (foto: elle) Još jedna kampanja koja je okarakterisana kao izuzetno kontroverzna jeste ona na kojoj Sophie Dahl pozira naga u veoma izazovnoj pozi za parfem Opium. Reklama koja se neko vreme pojavljivala na bilbordima, okarakterisana je kao degradirajuća za žene i kao suviše provokativna da bi se nalazila za javnost. Poznato lice modnog brenda Calvin Klein, Lara Stone u ovoj reklamnoj kampanji pozira sa tri muška modela. Reklama je opisana kao neprikladna i nepremerena. Marc Jacobs (foto: vogue) Na prvi pogled ova reklama nema ništa provokativno u sebi. Ali, kada se upitamo Ko je ovo dete i zašto drži parfem između nogu percepcija se menja. Sedamnaestogodišnja Dakota Fanning izgleda kao četrnaestogodišnjakinja, a ova reklama je ubrzo zabranjena. Calvin Klein (foto: elle) Jedna od prvih reklama koje su šokirale svet bila je reklama za džins Calvin Klein. ’’Želite li da znate šta se nalazi između mene i mojih Kelvinki? Ništa” kaže petnaestogodišnjakinja koja se tada pojavljuje na promo materijalu. Versace (foto: harpersbaazar) I poslednja, ali ništa manje kontroverzna jeste kampanja modnog brenda Versace iz 1994. godine, na kojoj Claudia Schiffer pozira u sa potpuno nagim muškim modelom. Ovu kampanju opisali su kao isuviše seksi.

Nastavak na Tracara.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Tracara.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Tracara.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.