Žene se na vrh sladostrašća uspentraju tek u svakom četvrtom pokušaju, što je bolje od Sizifovog guranja!Nije sasvim uzaludno kao Sizifovo guranje. Ali žene se na vrh sladostrašća uspentraju tek u svakom četvrtom pokušaju! Skroman učinak za zamašan trud. Može li više puta?Savremena medicina malo čini za žensko zadovoljenje ispod krevetskih čaršava. Najnovije izdanje „Časopisa za seksualnu medicinu” predočava 101 istraživanje u kojima su se ispitanice mučile da dosegnu vrhunac...
Detaljnije >>> |
Ove godine na polju transplantacija organa naše zdravstvo približiće se standardima Evropske unije. Pored većeg obima zahvata, za šest meseci sledi i preliminarno članstvo u Eurotransplantu koje će omogućiti da na evropsku listu čekanja budu stavljena deca i svi kojima su hitno potrebni bubreg, srce, jetra.U Srbiji u protekle tri godine neprestano raste broj kadaveričnih transplantacija (organi se uzimaju od osoba koje dožive moždanu smrt).- Razvija se svest građana o neophodnosti takve vrste pomoći zdravstveno ugroženim ljudima...
Detaljnije >>> |
Pojedine namirnice obiluju karotenoidima koji su nam trenutno najpotrebniji, jer štite kožu od štetnog uticaja UV zračenja.
Detaljnije >>> |
U Evropskoj agenciji za patente u Minhenu, na dnevnom redu su dva, već kontroverzna patenta. Agenciji su se zahtevima za zaštitu patenta obratile firme koje tvrde da su izmislile novu vrstu brokolija i paradajza.Konkretno, reč je o proizvodnji brokolija koji bi imao povećana antikancerogena svojstva i paradajza sa manje vode u sebi. Pitanje oko koga se povela rasprava glasi – mogu li kompanije da imaju vlasništvo nad povrćem?Dok se zamisao o pažljivoj selekciji brokolija, koji u sebi sadrži visoku koncentraciju antikancerogenih supstanci, te metodu o uzgajanju paradajza sa manje vode u sebi, čini dopadljivom, ipak postoji problem...
Detaljnije >>> |
Čime se neko bavi nekom profesijom, upravo to zanimanje može da bude od uticaja i na to od čega će umreti, ukazuje jedno britansko istraživanje.
Detaljnije >>> |
Istraživanje obavljeno na 8.000 dece otkrilo je moguću vezu između ranog korišćenja multivitaminskih preparata i rizika da dete oboli od astme i alergije na pojedinu hranu. Izveštaji Nacionalnog dečjeg medicinskog centra u Vašingtonu i drugih istraživačkih centara naglašavaju da razlog za neočekivanu povezanost još nije jasan. ...
Detaljnije >>> |
Australijski naučnici identifikovali su derivate glutena koji kod obolelih od celijakije izazivaju alergijsku reakciju.
Detaljnije >>> |