
Izvor: AutoBlog, 17.Feb.2011, 14:11 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Hyundai – brend broj 1 po lojalnosti kupaca
Hyundai je već dve godine za redom proglašen za brend broj 1 po lojalnosti kupaca prema istraživanju '’Brand Keys Customer Loyalty Engagement Index’’.Reč je o istraživačkoj studiji koja se sprovodi svake godine počevši od 1997. god. i obuhvata 598 brendova u 79 kategorija. Brand Keys je konsultansko-istraživačka kompanija osnovana 1984. god. sa centralom u Njujorku i brojnim predstavništvima širom sveta (Dablin, Dubai, London, Madrid, Sidnej, Tokijo "). I prema drugom istraživanju '’JD Power 2010 Comsumer Retention Study’’ koje ocenjuje u kojoj meri pojedini kupci tj. vlasnici automobila ostaju verni svom brendu i koji su razlozi...
Hyundai broj 1 po lojalnosti kupaca
Izvor: Autopedija.com, 17.Feb.2011
Hyundai je već dve godine za redom proglašen za brend broj 1 po lojalnosti kupaca prema istraživanju ‘’Brand Keys Customer Loyalty Engagement Index’’. Reč je o istraživačkoj studiji koja se sprovodi svake godine počevši od 1997. god. i obuhvata 598 brendova u 79 kategorija.
Hyundai " prvi po lojalnosti kupaca
Izvor: B92, 18.Feb.2011, 13:01
Već drugu godinu zaredom, Hyundai je proglašen za brend broj 1 po lojalnosti kupaca prema istraživanju "Brand Keys Customer Loyalty Engagement Index"...Reč je o istraživačkoj studiji koja se sprovodi svake godine od 1997. i obuhvata 598 brendova u 79 kategorija...Brand Keys je konsultansko-istraživačka...