Hyundai  prvi po lojalnosti kupaca

Izvor: B92, 18.Feb.2011, 13:01   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Hyundai " prvi po lojalnosti kupaca

Već drugu godinu zaredom, Hyundai je proglašen za brend broj 1 po lojalnosti kupaca prema istraživanju "Brand Keys Customer Loyalty Engagement Index".

Reč je o istraživačkoj studiji koja se sprovodi svake godine od 1997. i obuhvata 598 brendova u 79 kategorija.

Brand Keys je konsultansko-istraživačka kompanija osnovana 1984. godine sa centralom u Njujorku i sa brojnim predstavništvima širom sveta (Dablin, Dubai, >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << London, Madrid, Sidnej, Tokio).

"I prema drugom istraživanju, "JD Power 2010 Comsumer Retention Study", koje ocenjuje u kojoj meri pojedini kupci, vlasnici automobila, ostaju verni svom brendu, Hyundai zauzima visoko mesto", kažu iz južnokorejske kompanije i dodaju: "Hyundai je ostvario stopu lojalnosti postojećih kupaca, odnosno vlasnika Hyundai vozila od 60 odsto što predstavlja najbolji rezultat ovog automobilskog brenda u osam godina dugoj tradiciji ovog istraživanja".

Hyundai je, prema ovom istraživanju, u periodu od godinu dana ostvario najveći napredak od svih brendova koji se ogleda u poboljšanju za 8 pozicija odnosno skoku sa 11. pozicije (2009. godine) na 3. poziciju (2010. godine). Kako kažu iz ove kompanije, vlasnici Hyundai automobila kao glavne razloge svoje vernosti navode: uživanje u vožnji, ekonomičnost i bezbednost.

"U 2010. godini, Hyundai Auto Beograd prodao je 2.525 vozila, ostvario rast prodaje od 33 odsto u odnosu na prethodnu godinu i pozicionirao se na četvrto mesto po prodaji uvoznih automobila u Srbiji", ističu iz firme Hyundai Auto Beograd.

Hyundai Beograd: "Firma decenije"

Pročitajte više o Hyundai Velosteru
Pogledaj vesti o: Japan

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.