vivo postaje zvanični pametni telefon i sponzor FIFA Svetskog prvenstva u Kataru 2022.™

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 30.Sep.2022, 16:37

vivo postaje zvanični pametni telefon i sponzor FIFA Svetskog prvenstva u Kataru 2022.™

Novi vivo X Fold+ koji je predstavljen isti dan u Kini, prvi je zvanični pametni telefon na preklop u 118 godina dugoj istoriji Međunarodne federacije fudbalskih asocijacija (FIFA). Sa vodećom tehnologijom sklopivog ekrana u industriji i efikasnim office paketom, vivo X Fold+ će se pojaviti na utakmicama u Kataru 2022. kao podrška u pripremi i organizaciji događaja. Kao jedini zvanični sponzor u industriji pametnih telefona za FIFA >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Svetsko prvenstvo u Kataru 2022™, vivo će povezati fudbalske navijače iz celog sveta, navijače koji dele istu strast prema ovoj prelepoj igri kao i vivo, koristeći vodeće tehnologije da zabeleže svaki poseban i uzbudljiv trenutak.

Kompanija vivo potpisala je šestogodišnji sponzorski ugovor sa FIFA organizacijom 2017. godine, a ovogodišnji događaj u Kataru biće drugo Svetsko prvenstvo koje je kompanija vivo sponzorisala. Na taj način, vivo ostaje posvećen dugoročnoj podršci razvoju fudbala.

Kao jedan od najstarijih sportova, fudbal je izuzetno popularan širom sveta. Oslikava timski duh, zajednički napor i težnju da se postigne isti cilj. Bez obzira na rasu, pol i godine, fudbal uvek ima moć da okupi ljude iz različitih kulturnih zajednica i sredina kako bi izgradili snažne veze i srušili barijere.

vivo je započeo svoju globalnu ekspanziju 2014. godine i sada je prisutan u više od 60 zemalja i regiona širom sveta. vivo je uvek bio okrenut korisnicima i posvećen je upotrebi inovativne tehnologije kako bi obezbedio odlične pametne telefone i druge proizvode za korisnike širom sveta. Gradeći globalne veze, kompanija vivo se istakla po tome što korisnicima pruža besprekorna iskustva kroz tehnološke inovacije. Zajedno sa publikom FIFA Svetskog prvenstva u Kataru 2022™ za koju se procenjuje da će brojati 5 milijardi ljudi i preko 400 miliona vivo aktivnih korisnika širom sveta, vivo i FIFA se raduju povezivanju sa publikom širom sveta kroz zajedničku strast prema fudbalu.

vivo veruje da razvoj sporta i tehnologije dele sličnu filozofiju – omogućiti ljudima da žive boljim životom kroz kontinuirana otkrića i inovacije. Kroz svoje sponzorstvo, vivo će igrati važnu ulogu u pružanju podrške organizaciji FIFA da bude domaćin otvorenog i inkluzivnog događaja za ljude iz celog sveta. Kao jedini zvanični sponzor FIFA Svetskog prvenstva u Kataru 2022™ u industriji pametnih telefona, vivo želi da pozove korisnike i ljubitelje fudbala širom sveta da zabeleže posebne trenutke i podele ih sa porodicom i prijateljima.

Tokom trajanja FIFA Svetskog prvenstva u Kataru 2022™, vivo će obezbediti vodeće pametne telefone osoblju Svetskog prvenstva kako bi im pružili podršku u pripremi uz pomoć najsavremenije tehnologije i pomogli uspešno održavanje Svetskog prvenstva.

###

O kompaniji vivo

vivo je tehnološka kompanija koja stvara odlične proizvode utemeljene na vrednosti zasnovane na dizajnu, sa centralnim fokusom na pametne uređaje i inteligentne usluge. Cilj kompanije je izgradnja mosta između ljudi i digitalnog sveta. Zahvaljujući jedinstvenoj kreativnosti, vivo pruža korisnicima sve ugodniji digitalan život. Vodeći se osnovnim vrednostima kompanije, koje uključuju Benfen*, sa fokusom na dizajn i korisničko iskustvo, kao i kontinuirano učenje i timski duh, vivo je implementirao strategiju održivog razvoja, sa vizijom da postane korporacija svetske klase, sa još većim fokusom na društvenu odgovornost.

Okupljanjem i razvijanjem najboljih lokalnih talenata, sa ciljem pružanja vrhunskog kvaliteta, vivo je podržan kroz mrežu razvojno-istraživačkih centara, smeštenih u Šenženu, Donguanu, Nanđingu, Pekingu, Hangzou, Šangaju i Šijanu, fokusirajući se na razvoj najsavremenijih potrošačkih tehnologija, uključujući 5G, veštačku inteligenciju, industrijski dizajn, sistem za fotografisanje i druge nadolazeće tehnologije. vivo je takođe osnovao inteligentnu mrežu proizvodnih baza (uključujući ovlašćeni proizvodni centar), gde proizvodi približno 200 miliona pametnih telefona godišnje. Do sada, vivo je razgranao prodajnu mrežu u više od 60 zemalja i regiona i uživa poverenje više od 400 miliona korisnika širom sveta.

* ,,Benfen” je pojam u kineskom jeziku koji opisuje stav raditi prave stvari na pravi način – što je idealan opis misije kompanije vivo, da gradi tehnologiju za opšte dobro.

O novostima u kompaniji vivo možete saznati na vivo.com/rs

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.