
Izvor: marketingITD.com, 18.Jul.2014, 07:22 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Reklame koje su se najviše delile po mrežama u prvoj polovini 2014. godine
Polovina jula je pravo vreme da se napravi presek u kalendarskoj godini, saberu i oduzmu brojke i napravi plan za dalje. Jedna od zanimljivih lista je i koji reklamni spotovi su do sada u ovoj godini bili najviše interesantni za deljenje na društvenim mrežama. Listu donosi E-consultancy uz pomoć servisa Unruly Analytics.
Na prvom mestu je nezvanična himna Svetskog prvenstva u fudbalu, brenda Activia koju >> Pročitaj celu vest na sajtu marketingITD.com << izvodi Shakira – sa 4 999 026 deljenja do sada:
Drugo mesto zauzela je đavolja beba koju je 20th Century Fox iskoristio da najavi horor film Devil’s Due (2 121 334 deljenja):
Na trećem mestu je Budweiser sa toplom pričom o psu i konju, 1 942 726 deljenja:
Četvrto mesto zauzeo je Najteži posao na svetu - 1 842 765 deljenja:
Na petom mestu je Prvi poljubac, viralni video za koji se tek naknadno saznalo da je ipak izrežirana reklama (1 522 237 deljenja):
Nike je na šestom mestu (1 252 051), kao i na osmom, a zvaničnog sponzora, Adidas, nema na ovoj listi:
Emotivna reklama za osiguravajuću kuću sa Tajlanda o neopevanom heroju je na sedmom mestu, sa 1 129 488 deljenja:
Druga Nike reklama, Poslednja igra – The last game, ima 948 274 deljenja do sada:
Najšokantniji „Jedna sekunda dnevno“ video je sa 913 930 deljenja dospeo na deveto mesto:
Na poslednjem mestu u ovoj listi nalazi se Castrol, sa 883 874 deljenja:
Koja reklama od ovih deset je, prema vašem mišljenju, najviše zaslužila da bude ona koja se najviše deli po društvenim mrežama?
The post Reklame koje su se najviše delile po mrežama u prvoj polovini 2014. godine appeared first on marketingITD.
Nastavak na marketingITD.com...