marketingITD.com vesti

Izvor: marketingITD.com, 20.Apr.2015, 22:59

Da li biste napustili dete? A psa? [VIDEO]

„Nije svaki poklon za svakog“ i „Dobro razmislite pre nego što nešto poklonite“, poruke su video klipa koji je za svega nedelju dana od postavljanja prešao milion i po pregleda na mreži YouTube. U četiri minuta trajanja autori su ispričali tužnu, ali realnu priču o usvajanju, o dolasku novog člana porodice i „rešenju“ kojem se pribegava kada se taj član ne ponaša onako kako su usvojitelji zamislili.Prema rečima producenta Attile Görögha, ideju za ovaj kratak film dobio...

Detaljnije >>

Izvor: marketingITD.com, 05.Apr.2015, 00:21

Da li su nam i koliko deca bezbedna na internetu? Mali brat stiže u pomoć

Da li su nam i koliko deca bezbedna na internetu? Mali brat stiže u pomoć

Internet u Srbiji svakodnevno koristi 2,85 miliona ljudi. U Srbiji je registrovano 86.291 internet domena. Svega trećina internet korisnika iz Srbije svoj onlajn sadržaj čuva na serverima koji su u našoj zemlji a čitavih 80% iznesenih sadržaja na internetu je nezaštićeno. Odeljenju za borbu protiv visokog tehnološkog kriminala i za zaštitu intelektualne svojine MUP-a Srbije stiglo je preko stotinu krivičnih prijava u 2012. pa i 2013. sa tendencijom porasta.Ovi podaci su se mogli čuti...

Detaljnije >>

Izvor: marketingITD.com, 04.Apr.2015, 23:49

Webiz 3.0: Priča o bezbroj puteva kojima je jedina odrednica – uspeh

Brojke koje kažu da je Webiz do sada imao 1 000 posetilaca, 60 predavača iz zemlje i regiona i 90 pokrivenih tema o internet poslovanju svakako su ove godine porasle, ali ih daleko premašuje broj impresija posetilaca, predavača i učesnika. Nastavljajući sa poslovnom edukacijom, radionicama i konferencijskim delom koji predstavlja najjaču kariku ove sada već ozbiljne konferencije o kojoj se u regionu dosta govori, Zrenjanin je, zahvaljujući Webizu, tokom par dana bio centar online, IT i digitalnog...

Detaljnije >>

Izvor: marketingITD.com, 03.Apr.2015, 22:58

Borba za digitalni marketing u zemlji analognih čelnika

Borba za digitalni marketing u zemlji analognih čelnika

Globalni trendovi godinama unazad govore o sve većoj dominaciji trošenja novca na digitalne formate u odnosu na klasične medije (štampa, radio, TV, out-door). U Velikoj Britaniji očekuje se da do 2018. digital sa sadašnjih 47.5 skoči na 55.1% a mobilno oglašavanje će biti čak 35.5%. Dnevne novine će do 2018. pasti na 10.7%, magazini na 3.9% a TV sa sadašnjih 25% na 22%.U SAD su podaci nešto bolji po tradicionalne medije ali takođe pokazuju identičan trendSa druge strane, svedoci smo...

Detaljnije >>

Izvor: marketingITD.com, 29.Mar.2015, 23:01

Srbija prva država koja dobija tematski posvećen MONOPOL

Prva verzija popularne društvene igre MONOPOL tematski posvećena jednoj državi biće MONOPOL Srbija. Kako bi od građanki i građana Srbije čuo šta je to što oni predlažu za polja na tabli ove igre, gospodin MONOPOL (Mr. MONOPOLY) će i lično doći u Srbiju, a izlazak edicije MONOPOL Srbija na tržište očekuje se u novembru ove godine.Svako može da nominuje svoja omiljena mesta, obeležja i lokacije koja će postati vlasnički posedi na tabli, putem Facebook stranice MonopolySerbia [u...

Detaljnije >>

Izvor: marketingITD.com, 27.Mar.2015, 01:49

Buduće kreativne lidere u Berlinu obučava Ivan Stanković

Buduće kreativne lidere u Berlinu obučava Ivan Stanković

Ivan Stanković, direktor i vlasnik marketinške agencije Communis DDB, održao je predavanje studentima Berlinske škole kreativnog liderstva na temu Kako identifikovati, zgrabiti i razviti šanse. Tom prilikom, on je sa akademcima podelio svoja znanja, stečena tokom dugogodišnje karijere na čelu jedne od vodećih marketinških agencija u Srbiji i regionu. „Drago mi je što sam imao priliku da sa kreativcima, budućim liderima u oblasti marketinga, podelim svoja iskustva, jer je vrlina ljudi...

Detaljnije >>

Izvor: marketingITD.com, 25.Mar.2015, 01:58

Vip Mobile pustio 4G LTE signal u Srbiji

Vip Mobile pustio 4G LTE signal u Srbiji

4G LTE, signal četvrte generacije mobilne telefonije u Srbiju prvi donosi VIP mobile i na pokrivenim područjima možete ga testirati već od 1. aprila. Prvi grad potpuno pokriven signalom jeste Pančevo, a VIP-ova 4G LTE mreža širi se po većem delu Novog Beograda i zahvata pojedine delove starog gradskog jezgra. Signal bi uskoro trebalo da stigne i na Kopaonik i Zlatibor, a naredne faze razvoja podrazumevaju širenje po ostalim većim gradovima u Srbiji.Dejan Kastelic, CTO Vip, 4G LTE pokrivenost...

Detaljnije >>

Izvor: marketingITD.com, 25.Mar.2015

Ilija Bursać: Manipulisanje kupcima na internetu osuđeno je na propast

Ilija Bursać: Manipulisanje kupcima na internetu osuđeno je na propast

Ilija Bursać je osnivač marketinške agencije ApaOne, koju čini, kako kažu za sebe, tim mladih, uigranih profesionalaca. Za 8 godina postojanja ova agencija je u svoj portfolio upisala rad za brojne velike i male klijente, a sa Ilijom smo razgovarali o načinu rada sa klijentima, specifičnostima interneta kao i prilagođavanju na nove (web) trendove.Šta je posao jedne digitalne agencije?U sferi marketinga, u poslednjih nekoliko godina, digitalni marketing preuzima primat. Iako je još uvek...

Detaljnije >>

Izvor: marketingITD.com, 24.Mar.2015, 01:04

Najmanji album na svetu, u znak zahvalnosti za Najveći album na svetu

Životinjsko carstvo je jedan od najpoznatijih brendova iz nekadašnje Jugoslavije, koji postoji već čitavih 80 godina! Uz njega su odrasle mnoge generacije strastvenih sakupljača sličica, koje su učile o različitim vrstama životinja širom sveta sladeći se čokoladicama i lepeći sličice u čuvene albume. Kako bi se zahvalili svojim obožavateljima za godine vernog skupljanja, kompanija Kraš je u saradnji sa agencijom Drap osmislila ideju stvaranja Najvećeg albuma na svetu, tako što...

Detaljnije >>

Izvor: marketingITD.com, 24.Mar.2015

Uspešno završen deveti Case Study Show 2015

Uspešno završen deveti Case Study Show 2015

Na Fakultetu organizacionih nauka 13. i 14. marta u organizaciji ESTIEM LG Beograd održao se projekat takmičarskog karaktera Case Study Show. Ceremoniju otvaranja, koja je održana na Fakultetu organizacionih nauka svojim prisustvom uveličali su prodekan za međunarodnu saradnju prof. dr Slađana Barjaktarović Rakočević ispred Fakulteta organizacionih nauka, Vuk Mirčetić ispred Gradske opštine Voždovac, predstavnici kompanija, medija i svi ostali koji su bili prisutni. Tokom oba dana dana...

Detaljnije >>