Izvor: marketingITD.com, 04.Apr.2015, 23:49

Webiz 3.0: Priča o bezbroj puteva kojima je jedina odrednica – uspeh

Brojke koje kažu da je Webiz do sada imao 1 000 posetilaca, 60 predavača iz zemlje i regiona i 90 pokrivenih tema o internet poslovanju svakako su ove godine porasle, ali ih daleko premašuje broj impresija posetilaca, predavača i učesnika. Nastavljajući sa poslovnom edukacijom, radionicama i konferencijskim delom koji predstavlja najjaču kariku ove sada već ozbiljne konferencije o kojoj se u regionu dosta govori, Zrenjanin >> Pročitaj celu vest na sajtu marketingITD.com << je, zahvaljujući Webizu, tokom par dana bio centar online, IT i digitalnog sveta.
Ove godine program nije bio namenjen samo ljudima iz IT industrije, pa su sva tri smera Webiza pratila teme iz oblasti marketinga, privrede, fotografije, mobilnih tehnologija, ljudskih resursa, veština poslovanja, gejming industrije i ekonomije.
Uz kompanije Dijamant, IDEA, Jana, Levi 9, Homepage, Frikom, Telekom Srbija, TAG Media, Engineers i uz podršku grada Zrenjanina i Erste banke kao i mnoge druge sponzore i medijske pokrovitelje, Webiz je svojim učesnicima doneo i više od očekivanog.
Učesnicima su približena pitanja offline i online predužetništva, motivacije u kriznim periodima, kulture neuspeha, startup scene u Srbiji, nearshoringa kao outsorcing modela poslovanja i mnogih drugih tema koje su se u interakciji sa publikom nametale same.
Govorilo se o fotografiji u vremenu društvenih mreža, freelance angažmanu, uporištu ideja, transferu rada, razvojnom putu biznisa, primeni videa u marketingu i videu kao zanimanju, čime su interkativne mogućnosti modernih zanimanja stavljene u prvi plan.
Prenosioci kreativnog i primenljivog znanja konferencijskog dela Webiza, ove godine bili su: Vojislav Stefanović, Ivan Brezak Brkan, prof. dr. Vojin Šenk, Miroslav Grbić, Biljana Rakić, Nebojša Lazić, Ilija Studen, Siniša Komlenić, Ivan Trajković, Jan Dolinaj, Radomir Lale Marković, Emil Esov, Pavle Taboroši, Boris Hegediš, Aleksandar Leštarić, Vladimir Lelićanin, Mlađan Antić, Aleksandar Matanović, Igor Gašparević i Aleksandar Sabo.
Hashtag #Webiz je proteklih par dana imao 3.3 miliona impresija i reach od 280.000 naloga! Hvala svima na podršci i pozitivnim reakcijama!
— Webiz – IT&Business (@Webiz_ZR) March 30, 2015

Sabirajući pisano i doživljeno nakon trećeg Webiz-a, bilo sebično izdvojiti bilo koji utisak, jer je svaki od njih podjednako vredan i važan. Ne verujete? Pogledajte kako izgleda #webiz na Twitteru ;)
The post Webiz 3.0: Priča o bezbroj puteva kojima je jedina odrednica – uspeh appeared first on marketingITD.

Nastavak na marketingITD.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta marketingITD.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta marketingITD.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.