Izvor: marketingITD.com, 03.Apr.2015, 22:58

Borba za digitalni marketing u zemlji analognih čelnika

Borba za digitalni marketing u zemlji analognih čelnika

Globalni trendovi godinama unazad govore o sve većoj dominaciji trošenja novca na digitalne formate u odnosu na klasične medije (štampa, radio, TV, out-door). U Velikoj Britaniji očekuje se da do 2018. digital sa sadašnjih 47.5 skoči na 55.1% a mobilno oglašavanje će biti čak 35.5%. Dnevne novine će do 2018. pasti na 10.7%, magazini na 3.9% a TV sa sadašnjih 25% na 22%.
U SAD su podaci nešto bolji po tradicionalne medije ali takođe pokazuju identičan trend

Sa >> Pročitaj celu vest na sajtu marketingITD.com << druge strane, svedoci smo da je u Srbiji ovaj trend mnogo sporiji, a kada je reč o političkim kampanjama ili uticaju da i dalje vodeću ulogu imaju štampani mediji i TV-stanice i pored činjenice da se političke partije trude da angažuju armije „botova“ za ispisivanje lažnih komentara ili „udaranje pluseva i minusa“ na tuđe komentare.
Kako izgleda baviti se online-marketingom u zemlji i regionu u kojem većina onih koji odlučuju u trošenju novca i dalje razmišlja „analogno“? Na panelu o ovoj temi koji će se na konferenciji „Nova energija“ održati u četvrtak 30. aprila govoriće: Borislav Miljanović, Represent; Ivan Bildi, Marketing Online; Vladimir Aranđelović, Direct Media; Vladimir Zarić, Leo Burnet; Aleksandra Radujko, New Media Team; Daniel Ackermann, Degordian.
Neke od tema o kojima će se govoriti na ovom panelu su kakvi se trendovi očekuju kada je reč o budžetima i formama online-oglašavanja u godini koja je započela, kako funkcioniše online-PR, šta se dešava sa političkim kampanjama na digitalu,
Konferencija će takođe pokušati da odgovori na brojna pitanja: Šta Srbija treba da učini kako bi olakšala poslovanje IT-industrije, ubrzala e-upravu, omogućila e-prodaju; kakvi su trendovi u online-marketingu i da li je moguća e-revoulucija? To su samo neke od tema kojima će se baviti preko 1.000 učesnika „Nove energije“ iz Srbije i celog regiona.
Nova Energija traje od 29.4. – 3.5. na Kopaoniku, učešće je besplatno, obezbeđene su i specijalni polupansion aranžmani u MK Resortu od 25 eura za sve posetioce konferencije. Više informacija pogledajte na zvaničnoj web prezentaciji www.novaenergija.rs
The post Borba za digitalni marketing u zemlji analognih čelnika appeared first on marketingITD.

Nastavak na marketingITD.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

 I drugi pišu o ovome:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta marketingITD.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta marketingITD.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.