
Izvor: Scandal.rs, 03.Apr.2015, 14:13 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Kako funkcioniše digitalni marketing u zemlji analognih “decision makera”?
Globalni trendovi godinama unazad govore o sve većoj dominaciji trošenja novca na digitalne formate u odnosu na klasične medije (štampa, radio, TV, out-door). U Velikoj Britaniji očekuje se da do 2018. digital sa sadašnjih 47.5 skoči na 55.1%, a mobilno oglašavanje će biti čak 35.5%. Dnevne novine će do 2018. pasti na 10.7%, magazini na 3.9%, a TV sa sadašnjih 25% na 22%.
U SAD su podaci nešto bolji po tradicionalne medije ali takođe pokazuju identičan trend (vidi grafikon).
>> Pročitaj celu vest na sajtu Scandal.rs << />
Sa druge strane, svedoci smo da je u Srbiji ovaj trend mnogo sporiji, a kada je reč o političkim kampanjama ili uticaju da i dalje vodeću ulogu imaju štampani mediji i TV-stanice i pored činjenice da se političke partije trude da angažuju armije “botova” za ispisivanje fejk-komentara ili “udaranje pluseva i minusa”.
Kako izgleda baviti se online-marketingom u zemlji i regionu u kojem većina onih koji odlučuju u trošenju novca i dalje razmišlja “analogno”. Na panelu o ovoj temi koji će se na konferenciji “Nova energija” održati u četvrtak 30. aprila govoriće: Borislav Miljanovič, Represent; Ivan Bildi, Marketing Online; Vladimir Aranđelović, Direct Media; Vladimir Zarić, Leo Burnet; Aleksandra Radujko, New Media Team; Daniel Ackermann, Degordian.
Kakvi se trendovi očekuju kada je reč o budžetima i formama online-oglašavanja u godini koja je započela, kako funkcioniše online-PR, šta se dešava sa političkim kampanjama na digitalu – samo su neke od tema ovog panela!
Detalje o programu i prijavi možete da pogledate na: www.novaenergija.rs