[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] KOMUNIKACIJSKI LABORATORIJ: „#BirajZeleno – više ljubavi, manje otpada od hrane“ za Nestlé Adriatic

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 20.Feb.2024, 15:33

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] KOMUNIKACIJSKI LABORATORIJ: „#BirajZeleno – više ljubavi, manje otpada od hrane“ za Nestlé Adriatic

IDEJA I NJENI EFEKTI. Nestlé Adriatic je u Hrvatskoj prošle godine obeležio Međunarodni dan svesti o gubitku i bacanju hrane prvom u nizu besplatnih radionica za građane, koje su organizovane u okviru četvrte sezone edukativne inicijative #BirajZeleno: više ljubavi, manje otpada od hrane. Ovo je deo napora koji najveća prehrambena kompanija na svetu već nekoliko godina ulaže kako bi osvestila građane o aktuelnim ekološkim izazovima. U početku digitalna kampanja, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << tokom godina je prerasla u inicijativu koja podstiče aktivaciju građana na akcije koje će zaista napraviti razliku u odnosu prema planeti.

Četvrta sezona odvijala se pod sloganom „Nauči, primijeni, promijeni„, što je odražavalo i sam cilj kampanje – edukacija hrvatskih građana o sprečavanju rasipanja hrane u vlastitim domovima. Besplatne radionice, prve takve vrste koje je organizovala jedna prehrambena kompanija, bile su otvorene za sve građane, a vredan „know-how“ preneli su popularni hrvatski chefovi Mate Janković, ujedno i ambasador inicijative #BirajZeleno, Damir Tomljanović, Nikša Boban i drugi.

Na zero food waste radionicama učestvovalo je više stotina građana, a rezultat je bio sedam novih zero food waste recepata dostupnih na veb stranici nestle.hr.

U saradnji sa partnerima – Veleučilištem Aspira i Ugostiteljsko-turističkim učilištem Zagreb – Nestle edukativnu inicijativu pretvara u dugoročan projekat koji svake godine okuplja sve veći broj zainteresovanih strana, te je inicijativa #BirajZeleno 2023. godine dobila podršku Ministarstva nauke i obrazovanja i Ministarstva poljoprivrede, zvanični pokrovitelji četvrte sezone.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. Primarna ciljna grupa inicijative #BirajZeleno je šira javnost, sa akcentom na Gen Z i Gen Y, odnosno mlade ljude koji konkretnim akcijama žele da pomognu životnoj sredini i planeti. Fokus kampanje bio je i na širenju ključnih poruka porodicama koje svakodnevno pripremaju obroke i potencijalno stvaraju otpad u domaćinstvima, i medijima.

Da bi se u tome uspelo, korišćeni su alati POE integrisane strategije. Kroz saradnju sa TIER1 medijima kao što su Index, Super1, Telegram i Net.hr, kreirana su četiri PR teksta i četiri native članka, realizovana je digitalna kampanja na sopstvenim Nestle kanalima, a korišćeni su i klasični PR alati medijska saopštenja i intervjui.

Kampanja koja je trajala nešto manje od dva meseca rezultirala je sa skoro 50 objava isključivo pozitivnog tona. Odličnim rezultatima doprinela su čak i dva direktna prenosa na Hrvatskoj nacionalnoj televiziji u emisijama „Dobro jutro, Hrvatska“ i „Kod nas doma„. Navedeni rezultati su odraz velikog interesovanja medija i građana i pokazatelj uspešnosti teme prevencije rasipanja hrane, koja je aktuelnija nego ikada ranije.

PROJEKTNI TIM.

Neli Angelova, direktorica komunikacija kompanije Nestlé za tržište Jugoistočne Europe

Bojana Mandić, PR Senior, Komunikacijski laboratorij

Jana Cvetko, PR Assistent, Komunikacijski laboratorij

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Komunikacijski laboratorij

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.