[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] ŽIŠKA: „Sav od igre“ za Munchmallow

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 19.Feb.2024, 17:08

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] ŽIŠKA: „Sav od igre“ za Munchmallow

IDEJA I NJENI EFEKTI. Ako gledaš u crtu koja titra na ekranu teško ćeš dobiti ideju, a kamoli ceo tekst, ali ako gledaš u pakovanje jednog od omiljenih srpskih slatkiša dovoljno dugo, šanse da ćeš napraviti jednu od najkreativnijih kampanja ove godine, ispostavilo se da mogu biti velike!

Ovako nekako se timu agencije Žiška zarolala ideja: Munch – sinonim za kreativnost, folija – asocira na igru, keks – vraća u detinjstvo. Ali, šta je sa celom kutijom? >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com <<

Okretali su je, obrtali, dok nisu shvatili da se u njoj krije nešto veliko, nešto što nam je svima bilo ispred nosa, a to je da je Munch SAV OD IGRE.

A da to dokažu, odlučili su da iskoriste baš svaki njegov delić: i karton i foliju i sam slatkiš i malu i veliku kutiju i naprave igračke. I to ne jednu, ne dve, već 15 robotića koji su simboli radoznalosti i istraživanja!

Kako? Inovirali su pakovanje tako što su u unutrašnjost Munch kutije postavili rasklope koji se kada se iseku, zalepe i sastave pretvaraju u članove RoboMunch plemena.

Svakome od njih od Alasa do Zijana osmislii su karakter, mesto u univerzumu i ulogu u družini. A ključni KPI je – da dovoljno ljudi podetinji: bilo da krene da sklapa robotića na Zoom call-u ili da sa klincima provede kvalitetnije vreme u ovoj opuštajućoj aktivnosti.

Ali, da su na dobrom putu da ove ciljeve ostvaruju i da ih je publika čula, dokazuju i brojke.

UPOTREBA MEDIJA I REZULTATI. U centar priče TV reklame, koja je nagrađena UEPS srebrnim priznanjem, stavljeno je podsticanje dečije mašte u jednom tati i ali i nova ambalaža koja je ugledala svetlost na policama širom regiona: u Makedoniji, Sloveniji, Crnoj Gori, Hrvatskoj.

Tu se tim agencije nije zaustavio, i pored prodavnica izašli su na ulice i poručili ljudima da Munch kutije rasklope, seckaju sastave i upoznaju robotiće.

Jedan od njih, Ivica, odlučio je da se nametne i sedne na 3d inovativni bilbord kod Doma Omladine i mahne svima!

Iskorišćena je native moć svih digitalnih kanala!

Da bi proces bio olakšan tako da bilo ko ko sklapa može imati osećaj postignuća, na svaku kutiju postavljan je i QR kod koji vas vodi ka YouTube tutorijalu kako da najbrže sklopite svog robotića. Ljudi su pogledali tutorijale više od 535.000 puta ne bi li sastavili svoje robotiće. A trenutni watchtime je 34100s.

O svakom robotiću, uz tutorijal ispričana je priča na Jaffa

lending stranici koja je posećena više od 600.000 puta uz prosečno zadržavanje od više od 25s u i to u eri kada je pažnja čoveka jako kratka.

Čak 48 mikroinfluensera objavilo je svog robotića i ostvarilo makro reach od 925k pregleda na TikToku. Influenseri koji obično ostanu zaboravljeni su sada aktivirani – krafti, book, kreatori svojih originalnih proizvoda

Na /je napravljen specijalni serijal čije epizode su govorile dublje o osobinama karaktera i kreativnim mogućnostima sklapanja robotića i postignuto je 1.3 miliona organskih pregleda.

Na Instagramu su kroz mehanizam aktivacije pozvani pratioci da sklope i ukrase svoje robotiće, i za samo prvih 7 dana bilo je više od 150 personalizovanih robotića!

Iza ove razigrane kampanje, krije se veliki razigrani PROJEKTNI TIM.

ŽIŠKA:

Sonja Stojanović – Direkcija Projekta, kreativne kampanje

Neda Petronijević – Menadžment projekta, kreativno pisanje

Milja Šijakinjić – Kreativna direkcija

Jelica Skalušević – Direkcija produkcija, kreativno pisanje

Bojana Šćepanović– Koordinacija produkcije

Jelena Filipović, Sanja Jeremić, Katarina Živković – Koordinacija projekta

Stojan Bešir, Saška Lazović – Dizajn i web dizajn

Jelena Petrović – Fotografija, Video editing za digital

Danilo Trifunović – Videograf za YT tutorijale

Level 4:

Art direkcija

Munchmallow:

Maša Krupniković

Ivan Žagar

Ostali:

Produkcija: Drimdast

Reditelj: Raša Andrić

Media House – Media buying

HomePage – podrška lending stranici

Smurfit – saradnik na inovaciji za ambalažu

Priredila: Snežana Milić

Izvor: Žiška

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

[ISTAKNUTI KOMUNIKACIJSKI PROJEKTI 2023] KOMUNIKACIJSKI LABORATORIJ: „#BirajZeleno – više ljubavi, manje otpada od hrane“ za Nestlé Adriatic

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 20.Feb.2024, 15:33

IDEJA I NJENI EFEKTI. Nestlé Adriatic je u Hrvatskoj prošle godine obeležio Međunarodni dan svesti o gubitku i bacanju hrane prvom u nizu besplatnih radionica za građane, koje su organizovane u okviru četvrte sezone edukativne inicijative #BirajZeleno: više ljubavi, manje otpada od hrane. Ovo...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.