Pivo za “večite”

Izvor: RTS, 20.Sep.2010, 18:42   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Pivo za “večite”

Kompanija Karlsberg promovisala je nove limenke piva sa grbovima fudbalskih klubova Partizan i Crvena zvezda, a po tri dinara od svake prodate limenke ići će klubovima.

"Karlsberg će od svake prodate limenke ustupiti po tri dinara, odnosno 75 odsto profita, beogradskim večitim rivalima. Oni će ta sredstva iskoristiti na najbolji način. Pozivam sve navijače da konzumiraju Lav pivo, naravno, u umerenim >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << količinama", kazao je generalni direktor kompanije Karlsberg Srbija Aleksandar Radosavljević.

Klubovi će zaraditi od svake prodate limenke sa svojim grbom, što je među prisutnim novinarima i predstavnicima klubova dovelo do "peckanja" o tome ko ima više navijača i čije pristalice konzumiraju više piva.

"Uz najkvalitetniji fudbal na svetu, koji se igra u Ligi šampiona, ide i najbolje pivo i zato pozivam navijače da uživaju", kazao je direktor marketinga Partizana Vladimir Jarić.

Generalni sekretar Crvene zvezde Andrija Kleut istakao je da se "večiti derbi" ovom akcijom seli na još jedan teren.

"Pošto nas Zvezdaša ima mnogo, biće nam potrebni milioni limenki. Sada se večiti derbi seli na drugi teren i želimo i tu da pokažemo da su naši navijači najbolji", rekao je Kleut.

Iako je bilo najavljeno, promociji ove akcije nisu prisustvovali predsednici najpopularnijih srpskih klubova Dragan Đurić i Vladan Lukić.
Pogledaj vesti o: Zvezda - Partizan

Nastavak na RTS...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RTS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RTS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.