Izvor: Sportske.net, 06.Mar.2018, 19:51 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Klipersi dvadeseti tim sa reklamom na dresu (foto)
Los Anđeles Klipersi postali su dvadeseta NBA franšiza koja će na dresu imati reklamu.
Kada je NBA liga saopštila da će klubovima od sezone 2017/2018 biti dozvoljeno da imaju reklame na dresovima mnogi su se zapitali na šta će to da liči.
Potom je usledilo objašnjenje da se radi o malim logotipima firmi koje se reklamiraju putem dresova NBA klubova u šta smo mogli da se uverimo u prethodnom periodu.
Danas je obelodanjeno da su Los Anđeles >> Pročitaj celu vest na sajtu Sportske.net << Klipersi postali dvadeseti klub koji će na svom dresu imati reklamu.
Klub za koji nastupaju Miloš Teodosić i Boban Marjanović potpisao je ugovor sa aplikacijom za upoznavanje koja nosi naziv "Bumble".
Aplikacija Bambl izmišljena je od strane žene i specifična je u odnosu na ostale ovog tipa po tome što dame moraju da naprave prvi korak prilikom upoznavanja.
Nema informacija o tome koliko će Klipersi zaraditi od ovog ugovora.
The LA Clippers have signed a jersey patch deal with dating app Bumble. pic.twitter.com/nQUO4iqA8K
— Arash Markazi (@ArashMarkazi) March 6, 2018
Pogledaj vesti o: NBA