40 godina BIC® brijača obeleženo ugovorom o sponzorisanju VSS i Evropskog prvenstva u vaterpolu

Izvor: Lepota i zdravlje, 17.Dec.2015, 15:02   (ažurirano 02.Apr.2020.)

40 godina BIC® brijača obeleženo ugovorom o sponzorisanju VSS i Evropskog prvenstva u vaterpolu

Multinacionalna kompanija BIC®, jedan od najpoznatijih svetskih proizvođača brijača, potpisala je ugovor o sponzorstvu sa Vaterpolo savezom Srbije (VSS) i postala zvanični sponzor 32. Evropskog prvenstva u vaterpolu koje se održava u Beogradu, u januaru 2016. godine. Foto: PR Saradnja sa Vaterpolo savezom Srbije i podrška nacionalnom vaterpolo timu >> Pročitaj celu vest na sajtu Lepota i zdravlje << samo je jedan od načina na koji ova kompanija ove godine obeležava 40 godina postojanja prvog BIC® brijača i čak 80 godina svog poslovanja širom sveta. Foto: PR Foto: PR Foto: PR BIC® kompanija će se tokom naredne godine odricati dela profita od prodaje BIC® upaljača i brijača i taj novac prosleđivati VSS. Od svakog prodatog specijalno dizajniranog upaljača sa našim vaterpolistima BIC® donira 10 RSD Vaterpolo savezu, a 40 RSD od svakog prodatog pakovanja muških BIC® FLEX 3 Comfort brijača. Foto: PR Foto: PR Foto: PR “Beograd će sledećeg januara biti sportski centar Evrope jer se tada održava Evropsko prvenstvo u vaterpolu i sva velika imena ovog sporta iz sveta biće u srpskoj prestonici tada. Vaterpolo savez Srbije ima veliki i važan zadatak pred sobom i mi smo želeli da im budemo podrška”, izjavila je Marija Pasuljević, direktorka marketinga BIC® CSE Europe, povodom ove saradnje. Foto: PR Dejan Savić, selektor vaterpolo reprezentacije, zahvalio se kompaniji BIC® na podršci ističući da mu je drago da multinacionalne kompanije prepoznaju važnost pružanja podrške nacionalnim timovima zemalja u kojima posluju. Foto: PR Foto: PR Kompanija BIC® ove godine obeležava 40 godina postojanja svog prvog brijača, prepoznatljivog belo-narandžastog brijača koji je popularan i na našim prostorima. Ovaj jedinstveni brijač sa jednom oštricom lansiran je još 1975. godine i bio je prvi i jedini brijač te vrste, čije je sečivo bilo integrisano u telo brijača. Foto: PR “BIC® se već tada pozicionirao u sam vrh ovog segmenta kozmetičke industrije. Narednih godina, sve do danas, nastavili smo da razvijamo svoje proizvode i danas smo lideri u ovom delu tržišta. Sama činjenica da dnevno prodajemo po 12 miliona brijača širom sveta, govori u prilog tome”, dodala je Marija Pasuljević. Foto: PR Foto: PR Ona je izrazila uverenje da će BIC® podrška Vaterpolo savezu Srbije doprineti kvalitetu njihovog rada i poželela uspeh nacionalnom vaterpolo timu na predstojećem prvenstvu u Beogradu.

Nastavak na Lepota i zdravlje...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Lepota i zdravlje. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Lepota i zdravlje. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.