Zvezdin marketing tim drugi u Evropi!

Izvor: RTS, 01.Jul.2020, 13:08

Zvezdin marketing tim drugi u Evropi!

Srpski evroligaš Crvena zvezda nagrađena je drugim mestom i srebrnom medaljom za najbolju marketing strategiju u konkurenciji svih klubova Evrolige i Evrokupa za sezonu 2019/20. Prvo mesto za najbolji marketinški nastup pripalo je timu Efesa iz Istanbula, dok je trećeplasirani u ovom izboru bio Fenerbahče.
Kako navode crveno-beli na svom sajtu, oni su u svojoj prezentaciji >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << predstavili sve aktivnosti promocije brenda kroz kampanju "Together we stand, together we can" i to u godini u kojoj je klub obeležavao 75 godina postojanja, te na pravi način promovisao klub, Evroligu i sve vrednosti takmičenja u kome klub već godinama učestvuje.

Prvi čovek Evrolige Đordi Bertomeu tokom sastanka video linkom obrazložio je nagradu, veliki uspeh KK Crvena zvezda mts i marketing strategiju crveno-belih sledećim rečima:
"Čestitke Crvenoj zvezdi , predsedniku, direktoru kluba, menadžmentu, marketing timu, svim zaposlenima u klubu, koji su nakon jednogodišnjeg odsustva iz Evrolige, imali u prethodnoj sezoni, koja je bila vrlo teška i specifična, impresivne rezultate. Oni su na pravi način promovisali prave vrednosti i veliki brend kluba, takmičenje i celu evroligašku porodicu".
U zvaničnom obrazloženju Evrolige navode se rezultati KK Crvena zvezda mts u sezoni 2019-2020:
"Crvena zvezda je dostigla novi rekord u prosečnoj posećenosti utakmica u Beogradu, pošto je podigla na viši nivo sve aktivnosti na promociji utakmica, ali i u cilju pružanja novog iskustva navijačima pre njenog samog početka. Klub je obratio posebnu pažnju na porodice, mlađe navijače, ali i sve aktivnosti tokom poluvremena i tajm-auta utakmica. Klub je promovisao kampanju "Together we stand together we can" kojom je na izvanredan način promovisao sve aktivnosti u godini jubileja - 75 godina od osnivanja kluba. Takođe, klub je imao izvanrednu akciju tokom vanrednog stanja izazvanog virusom kovid-19, a to je trening program sa Bilijem Beronom", navodi se u obrazloženju Evrolige.
U glasanju su učestvovali svi klubovi oba takmičenja - Evroliga i Evrokup (42 kluba u konkurenciji). U finalu su se za ovu nagradu borili prošlogodišnji pobednik Žalgiris Kaunas, ALBA Berlin, CSKA Moskva, Fenerbahče Beko, Anadolu EFES, Valensija i KK Crvena zvezda.
Crvena zvezda je u sezoni 2014/15 bila četvrta u ovom izboru, a dve godine kasnije u sezoni 2016/17 zauzela treće mesto.

Nastavak na RTS...






Povezane vesti

Drugi u Evropi u marketingu

Izvor: Danas, 01.Jul.2020

KK Crvena zvezda je na sastanku svih klubova zvanično dobio priznanje i srebrnu medalju za drugi najbolji marketing u konkurenciji svih klubova Evrolige i Evrokupa.

Nastavak na Danas...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RTS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RTS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.