Toyota je i dalje najvredniji automobilski brend

Izvor: AutoBlog, 10.Okt.2015, 04:05   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Toyota je i dalje najvredniji automobilski brend

Vrednost Toyota brenda se povećala za 16% i na taj način Toyota je zadržala vodeće mesto u automobilskom sektoru u „Best Global Brands 2015“ izveštaju, objavljenom od strane Interbrand-a, istovremeno zadržavajući se među 10 najboljih pozicija od prošle godine, uzimajući u obzir sve sektore. Toyota brend sada vredi 49.048 miliona USD. To je četvrta godina zaredom da je Toyota rangirana u prvih 10 i predstavlja rekordni skok na 6. mesto, u odnosu na 8. u 2014. Vrhunac ovogodišnjeg izveštaja predstavlja činjenica da tehnologija i automobilski brendovi dominiraju listom i zajedno zauzimaju 28 pozicija od mogućih 100; kao i priznanje brendovima usmerenim na rešenja...

Nastavak na AutoBlog...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.