Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 17.Sep.2014, 16:26 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Reno "Dačija" osvaja Evropljane
Prodaja automobila rumunske filijale Renoa specijalizovana za proizvodnju jeftinih vozila oborila je rekorde u pogledu rasta prodaje u EU u prvih osam meseci ove godine.
Prodaja automobila "dačija" predstavlja 35 odsto ukupne prodaje vozila kompanije Reno, preneo je list Tribin.
U avgustu ove godine rast prodaje novih automobila "dačija" iznosio je skromnih 2,7 odsto, ali u prvih osam meseci >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << ove godine on je dostigao 30 odsto na 247.942 jedinica, što je ubedljivo najveći zabeleženi rast među najprodavanijim markama automobila na evropskom kontinentu.
Udeo u prodaji automobila "dačija" na tržištu EU u avgustu mesecu iznosio je 3,2 odsto.
U ukupnoj avgustovskoj prodaji automobila Reno, vozila "dačija" imaju 35 odsto udela.
Rumunska marka, kreirana u periodu komunističke vladavine Nikolaja Čaušeskua uz pomoć inženjera kompanije Reno tokom 60-tih godina ponovo je doživela svoj uspeh na tržištu 2004. sa modelom Logan.
Današnji modeli "logan II" i "sandero II" koji koštaju manje od 8.000 evra kao prestilizovan "daster doživljavaju pravi bum na tržištu EU.
Niska cena, jednostavna upotreba, ekonomičnost kao i korektna mehanička svojstva automobila "dačija" su ono što privlači evropske kupce.
Prodaja automobila kompanije Reno uključujući i filijalu Dačija u avgustu je pala za 3,1 odsto zbog pada od 5,9 odsto u prodaji "renoovih" vozila.
U prvih šest meseci prodaja kompanije Reno je porasla 16,6 odsto pre svega zahvaljući velikoj tražnji vozila "dačija".
Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...